ایران با صعود دو پله در جدول رده بندی توزیع مدال ها صعود کرد/تعداد مدال های کشورمان به 37 مدال رسید

کاروان ورزشی اعزامی ایران به چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با کسب 13 مدالی که امروز(سه شنبه) در جدول رده بندی توزیع مدال ها به رده سوم صعود کرد.

به گزارش ایسکانیوز، نمایندگان کشورمان امروز(سه شنبه)، در رشته های وزنه برداری، تیراندازی، دوومیدانی، تکواندو و دوومیدانی معلولان صاحب مدال شدند.
*وزنه برداری
ایوب موسوی در وزن 94 کیلوگرم در مجموع حرکات یک ضرب و دو ضرب موفق به مهار 381 کیلو گرم وزنه شد و یک طلا برای ایران کسب کرد.
*تیراندازی
گلنوش سبقت اللهی در تپانچه 10 متر بادی و پوریان نوروزیان در تفنگ 50 متر سه وضعیت 2 طلای خوش رنگ دیگر برای کشورمان گرفتند. حسین باقری هم در همین ماده روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

* پرتاب دیسک و وزنه
و در ماده پرتاب دیسک احسان حدادی نقره ای شد و در پرتاب وزنه جاوید احسانی و جواد دلاکه به ترتیب نقره و برنز کسب کردند.

*دو ومیدانی معلولان
ر ماده پرتاب وزنه کلاس F56 علیرضا قلعه ناصری نقره ای شد و محمد یاری به کسب مدال برنز بسنده کرد.
تکواندوکاران اما شروع طوفانی داشتند. ناهید کیانی در وزن منهای 53 طلای خوش رنگ این وزن را به گردن آویخت و فاطمه مداحی در وزن منهای 46 کیلوگرم و طیبه پارسا در وزن منهای 57 کیلوگرم برنز گرفتند.
در بخش مردان مهدی اسحاقی در دیدار پایانی وزن منهای 54 کیلوگرم و در یک مبارزه جذاب و نفس گیر مقابل حریف آذربایجانی قرار گرفت و با شکست این حریف که از امتیازات میزبانی به نحو مطلوب بهره می برد، روی سکوی قهرمانی ایستاد و دومین مدال طلای تکواندوی ایران را به گردن آویخت.
بدین ترتیب کاروان ورزشی ایران اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با احتساب مدال های روز چهارم، صاحب 37 مدال شامل 10 طلا ، 12 نقره و 15 برنز شدند و به رده سوم جدول رده بندی صعود کردند.
ترکیه نیز با کسب 43 طلا جایگاه آذربایجان را در رده اول جدول رده بندی گرفت تا میزبان مسابقات با ثبت 40 طلا به رده دوم سقوط کند.

کد خبر: 778558

وب گردی

وب گردی