علیجانی: شرکت‌نکردن در انتخابات طمع‌ورزی دشمنان را افزایش می‌دهد

یک عضو فراکسیون امید تاکید کرد که اگر در انتخابات شرکت نکنیم طمع‌ورزی دشمنان افزایش یافته و آنها تمامی تلاششان را برای افزایش فشار بر کشور بیش از پیش به کار می‌گیرند.

به گزارش ایسکانیوز، محسن علیجانی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات کشور را در مقابل طمع‌کاران و خطرات بیمه می‌کند، گفت: اگر در انتخابات شرکت نکنیم پشتوانه نظام کم می‌شود چون پشتوانه مردمی تاثیر مستقیم بر تعاملات کشور با دنیا و حتی بهبود وضعیت اقتصادی و سیاسی دارد.

به گفته وی حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند به رفع مشکلات اقتصادی کمک کند، همانطور که این اتفاق در سال 92 رخ داد. مردم آقای روحانی را انتخاب کردند و او توانست با پشتوانه رای مردم مذاکره انجام داده و برجام را رقم زند.

نماینده تهران، حضور مردم را به عنوان پشتوانه‌ای برای حل تمامی مسائل و رفع مشکلات به خصوص در حوزه اقتصادی دانست و گفت: اگر در انتخابات شرکت نکنیم و یا مشارکت پایین باشد مطمئنا فشار بر کشور بیشتر می شود چون در این صورت آنها این‌طور تعبیر می‌کنند که وابستگی مردم به نظام کمتر شده و به همین دلیل به بهانه های واهی به دنبال افزایش فشار و حتی تحریم بیشتر هستند. لذا می توان گفت که عدم مشارکت در انتخابات طمع ورزی دشمنان را افزایش می دهد.

وی ادامه داد: برهمین اساس مقام معظم رهبری فرمودند حتی کسانی که با جمهوری اسلامی مشکل دارند ولی ایران را دوست دارند در انتخابات شرکت کنند. رای بالای 45 میلیون پشتوانه محکمی برای رفع مشکلات خواهد بود.

علیجانی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: از آنهایی که در دوره گذشته به آقای روحانی رای داده‌اند و یا آنهایی که رای نداده اند دعوت می‌کنم که در این دوره به تداوم دولت تدبیر و امید رای دهند.

308/200

کد خبر: 778573

وب گردی

وب گردی