پیام تبریک سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی به فعالان عرصه روابط عمومی / تأکید بر رویکرد ارتباطی هوشمند و یکپارچه در دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، با صدور پیامی این روز را به فعالان این عرصه تبریک گفت و بر رویکرد ارتباطی هوشمند و یکپارچه در دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی
روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان این عرصه به ویژه همکاران پرتلاش در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می گویم.
بی تردید، جهان امروز تحت تاثیر تحولات اطلاعاتی و ارتباطی و وسایل ارتباط جمعی قرار گرفته است، سرعت رشد فناوری ارتباطات طی سالهای اخیر سبب رفع محدودیتها، رشد، آگاهی و ارتباط مستقیم مردم جوامع مختلف شده است؛ البته بشر امروزی در کنار توسعه وسایل ارتباط جمعی تحت تاثیر بمباران اطلاعاتی و تبلیغاتی گوناگون نیز قرار دارد که پالایش اطلاعات درست از نادرست و اطلاع رسانی صحیح و به موقع در کنار توسعه سواد رسانه ای مردم می تواند زمینه بسیاری از سوء استفاده ها از افکارعمومی را خنثی کند.
نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی نشان از اهمیت و جایگاه این حوزه در دستگاه ها و نهادهای مختلف است که می بایست به تعهدات و رسالت واقعی برون و درون سازمانی خود عمل کند، براین اساس توسعه شبکه های ارتباط جمعی فرصت مغتنمی را برای ساختن یک پل ارتباطی هدفمند با افکارعمومی فراهم کرده است.
مسلما، همکاران روابط عمومی خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در شرایط کنونی وظیفه ای سنگین و مهمی را برعهده دارند و برهمین اساس ضرورت دارد در جهت شفاف سازی و اطلاع رسانی صحیح از عملکردها و دستاوردها در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی، آگاهی بخشی به مخاطبان اصلی دانشگاه اقدامات موثری را با استفاده از فناوری های نوین انجام دهند و از فعالیتهای شکلی و خالی از محتوا پرهیز کنند و زمینه رشد ارتباط مستقیم و پویا با جامعه هدف یعنی استادان، دانشجویان و کارکنان را به گونه ای فراهم کنند که روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی مستحکم بین جامعه هدف و دانشگاه باشد، این امر میسر نمی شود مگر اینکه مجموعه کارکنان روابط عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی خود را به دانش روز و امکانات متناسب با فعالیتها مجهز کنند.
امروز در دانشگاه آزاد اسلامی باید به سوی ارتباطات هوشمند و یکپارچه حرکت کرد. این نوع ارتباطات برخلاف نقش روابط عمومی ها در گذشته، کلیه اعضای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی را در جریان تولید محتوا و پیام به منظور ارتقای نقش و جایگاه این دانشگاه قرار می دهد. ارتباطات هوشمند خود راهبر و خود تصحیح گر است و به واسطه توسعه شبکه های اجتماعی، کلیه اعضای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان یک پیکر واحد در پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه به منظور بالندگی و پویایی هرچه بیشتر مجهز می کند.

اینجانب ضمن تشکر از زحمات همه کارکنان و مسئولان روابط عمومی در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی این روز را به آنان تبریک می گویم. امیدوارم با احساس مسئولیت، دلسوزی و خلاقیت بیشتری در جهت برآورده شدن اهداف این نهاد علمی حرکت کنند؛ برای همکاران آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون در انجام ماموریتهای محوله را از خداوند منان مسالت دارم.
علی محمد نوریان
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 778596

وب گردی

وب گردی