میرسلیم در پاسخ ایسکانیوز: برای ثبت سند برجام عرق زیادی ریخته شده است/به منظور برداشتن تحریم ها کارهای داخل کشور را متوقف نکنیم

نشست خبری نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری امروز چهارشنبه (٢٧ اردیبهشت) باحضور خبرنگاران داخلی و خارجی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز،سید مصطفی میرسلیم نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری امروز چهارشنبه (٢٧ اردیبهشت) در نشست خبری با رسانه ها ضمن خوش آمد گویی به خبرنگاران گفت: آمدن من به صحنه انتخابات دوازدهمین 9انتخابات ریاست جمهوری بر مبنای تحلیل بود که از شرایط چهار سال گذشته به ویژه درباره شرایط حاکم در کشور در تحولات به ویژه در صحنه اقتصادی و سیاسی است.


وی تصریح کرد: به این نتیجه رسیدیم که به طور مستقل در انتخابات حاضر شویم و حزب موتلفه تامزدی را معرفی کرد و با استفاده از فرصتی که برای تبلیغات انتخاباتی داشتیم سعی کردیم تحلیل خود را تشریح کنیم، راه حل های مد نظر را به عنوان برنامه اقدام و طرح های اجرایی ارائه دادیم.


میرسلیم افزود: تاکنون موفقیت های خوبی در تبیین نظرات و تشریح برنامه ها حاصل شده است و در این فرصت باقی مانده دیگر اقدامات تکمیلی را انجام می دهیم تا انتخابات برای ما و مردم با آگاهی کامل و دقت انجام گیرد.

سیدمصطفی آقا میرسلیم در پاسخ به این سوالی مبنی بر اینکه در صورت رئیس جمهور شدن برای برجام چه برنامه ای دارید و در خصوص برداشتن تحریم های غیر هسته ای چه اقداماتی انجام می دهید به خبرنگار ایسکانیوز گفت: برای ثبت سند برجام عرق زیادی ریخته شده است. این سند در طول مذاکرات انجام گرفت که به بیش از دو سال طول کشید تا یک نکته برای مردم دنیا واضح شود که مظلومیت ایران در خصوص متهم شدن سلاح کشتار جمعی هسته ای مشخص شد که الحمدالله این رفع اتهام صورت گرفت.

وی افزود: اجرای برجام آیینه ای است که از تحولات ایران مطرح است و تمام آن ایفا شده است. حتی، جلوتر از آنچه که باید صورت می گرفت اقدام شد.

وی ادامه داد: دولت در خصوص اجرای برجام حتی تا میزانی خودشیرینی کرده است. ای کاش، صبر می کرد تا آمریکا و کشورهای دیگر یک قدم بردارند تا این موضوع متعادل تر پیش می رفت.

وی افزود: اگر این موضوع برعهده من بیافتد، حتما رسیدگی خواهم کرد و با مناسبات دو جانبه و چند جانبه ای که داریم نمیگذاریم این تحریم ها به صورت ظالمانه در ایران شکل گیرد.

میرسلیم تصریح کرد: دولت آینده زیر نظر هر کسی که باشد باید حق ملت مظلوم ایران را پی گیری کند.

وی تاکید کرد: اعتقاد دارم کارهای داخل کشور را متوقف نخواهم کرد به این نیت که تحریم ها برداشته شود. ما در داخل کشور قابلیت های بسیار خوبی داریم و می توانیم از آنها استفاده کنیم.

خبرنگار راضیه فراهانی/انتشار دهنده: فاطمه سرلک

کد خبر: 778627

وب گردی

وب گردی