اشرف بروجردی: تخریب نامزدها، انتخاب را برای مردم سخت می کند

رئیس ستاد زنان روحانی گفت: زمانی که تخریب از سوی نامزدهای انتخاباتی بیشتر شود،‌ انتخاب برای مردم هم سخت می شود، پس باید از هرگونه تخریب جلوگیری کرد.

به گزارش ایسکانیوز، اشرف بروجردی روز چهارشنبه درباره برخی تخریب ها و بداخلاقی ها به ویژه در زمان برگزاری مناظره ها نیز افزود: اگر مناظره ها معطوف به اخلاق مداری باشد می تواند کمک بسیار خوبی برای انتخاب مردم باشد ولی اگر قرار باشد که مناظره ابزاری برای تخریب طرف مقابل باشد قاعدتا مناظره، سردرگمی ایجاد می کند و باعث می شود که افراد نتوانند انتخاب اصلح داشته باشند.
بروجردی ادامه داد: البته مردم ایران هوشیار هستند و با توجه به درک و دریافت خودشان، رئیس جمهوری آینده را انتخاب خواهند کرد و در روز 29 اردیبهشت ماه نیز انتخاب صحیح خود را خواهند داشت.
رئیس ستاد زنان روحانی اضافه کرد: متاسفانه این نگرانی وجود دارد که همه صحبت ها بیشتر در حد شعار و تخریب است و این نگرانی هست که مردم با دیدن این صحنه ها نتوانند دریافت صحیحی داشته باشند چون برخی از نامزدها درصدد تخریب همدیگرند.

اقبال عمومی مردم با روحانی است
به اعتقاد بروجردی با اقبال عمومی که مردم نسبت به دولت دارند، به طور یقین روحانی رئیس جمهوری آینده کشور است و به عنوان برنده و پیروز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.
رئیس ستاد زنان روحانی تصریح کرد: دولت دوازدهم حتما با روحانی آغار بکار خواهد کرد چرا که اقبال عمومی مردم نیز با او به خوبی به نمایش گذاشته شده است.
وی ابراز امیدواری کرد که روحانی پاسخ به ندای جامعه بدهد و بتواند آنها را به جایگاه خودشان برساند.
بروجردی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا ادامه داد: همه مردم ایران به ویژه بانوان برای تعیین سرنوشت خودشان در روز 29 اردیبهشت ماه به پای صندوق های رای می آیند تا بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات مردم ایران افزوده شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا امسال روز 29 اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

308/200

کد خبر: 778680

وب گردی

وب گردی