ایران آمادگی میزبانی فوتبال جام ملت‌های آسیا در سال 2023 را دارد

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد ایران این آمادگی را دارد تا میزبانی جام ملت‌های 2023 را برعهده بگیرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه افتتاح استادیوم 15 هزار نفری بجنورد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ورزشگاه 15 هزار نفری بجنورد بیستمین استادیوم پانزده هزار نفری فوتبال در کشور است که به افتتاح می رسد و 5 استادیوم 15 هزار نفری دیگر در کشور در آینده افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.


وزیر ورزش و جوانان با اشاره به استادیوم های 75 هزار نفری نقش جهان، استادیوم 50 هزار نفری یادگار شیراز و استادیوم 50 هزار نفری تبریز در کشور اظهار کرد: این ظرفیت در کشور وجود دارد که مسابقات ورزشی بین‌المللی نیز برگزار شود.

سلطانی فر به استادیوم 15 هزار نفری بجنورد اشاره کرد و ادامه داد: هم اکنون این ظرفیت در خراسان شمالی به وجود آمده تا استعدادهای ورزشی با وجود این زیرساخت به ظهور برسد.

وزیر ورزش و جوانان درباره پیست تارتان این استادیوم توضیح داد: تجهیزات به صورت کامل خریداری شده و فقط باید با گرم شدن هوا این تجهیزات نصب شوند. آنچه برای ما اهمیت داشت، نصب خوب و با استحکام پیست تارتان بود، بنابراین عجله نکردیم تا با افزایش دمای هوا شرایط استحکام این پیست فراهم شود.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:

604

کد خبر: 778689

وب گردی

وب گردی