اسحاق جهانگیری :کشور در شرایط سختی به دولت یازدهم تحویل داده شد

اسحاق جهانگیری با یبان اینکه کشور در شرایط سختی به دولت یازدهم تحویل داده شد گفت : آن زمان شما مردم احساس کردید که در اداره کشور انحراف بزرگی اتفاق افتاده و در عرصه های بین الملل کشور هر روز با بحران های جدیدی رو به رو می شد.

به گزارش ایسکانیوز، وی با بیان اینکه گیلان سرزمین قهرمانان ، سرزمین سردار جنگل ، سرزمین علما ، مراجع و شهدا و شهید املاکی و همچنین سرزمین نخبگان ، دانشمندان و ریاضیدانان است افزود : گیلان فخر ایران است و هر ایرانی در هر نقطه از کشور به گیلان و گیلانی افتخار می کند.

آقای اسحاق جهانگیری گفت : این سرزمین آنقدر در تاریخ پرتلاطم ایران افتخار آفریده که یک نمونه و الگو است و من امروز در جمعی حضور دارم که همه جوان هستند و این معلوم است که با حضور این جوانان این پیام به ایران منتقل می شود که سرنوشت و آینده ایران به دست جوانان است ، این شما هستید که باید آینده ایران را رقم بزنید آنطور که دوست دارید.

وی در ادامه با یبان اینکه کشور در شرایط سختی به دولت یازدهم تحویل داده شد افزود : آن زمان شما مردم احساس کردید که در اداره کشور انحراف بزرگی اتفاق افتاده و در عرصه های بین الملل کشور هر روز با بحران های جدیدی رو به رو می شد.

آقای اسحاق جهانگیری با بیان اینکه متاسفانه بهانه دست دشمن داده شده بود که در سرتاسر دنیا با این مردم تاریخ ساز به بدترین نوع ممکن رفتار و برخورد شود گفت : شما حتما فراموش نکرده اید که ایرانی بودن جرم شده بود و خیلی از دانشمندان و بزرگان به دلیل داشتن شناسنامه ایرانی اجازه افتتاح حساب نداشتند و شرایطی به وجود آورده بودند که خیلی از کشتی های ایرانی مجبور بودند برای عبور از آب های آزاد پرچم کشورهایی را روی خود نصب کنند که اسم کشورشان را کسی نشنیده بود.

وی با اشاره به اینکه هر روز جنگ طلبان و برخی از کشورها فریاد می زدند که همه گزینه ها علیه ایران روی میز است افزود : در این شرایط که جوانان نسبت به آینده کشور ، سرنوشت خود و وضع سیاسی کشور نگران بودند ، جوانان انقلابی را رو به روی هم قرارداده و شخصیت های بزرگ انقلاب را خانه نشین کردند.

آقای اسحاق جهانگیری گفت: اوضاع اقتصادی کشور به هم ریخته بود به نحوی که هیچ کار اقتصادی قابل پیش بینی نبود ، ظرف 17 ماه دارایی ملت ایران به یک سوم کاهش داده شد و اگر یک ایرانی قصد خروج از کشور را داشت جیبش را می گشتند که 3 تا 5 هزار دلار بیشتر همراه نداشته باشد در حالی که اینها در یک دوره 17 ماه 22 میلیارد دلار پول این ملت را در دبی فروختند.

308/200

کد خبر: 778696

وب گردی

وب گردی