پیام رییس سنی مجلس دهم برای دعوت مردم به مشارکت در انتخابات

رییس سنی مجلس دهم برای دعوت مردم به مشارکت در انتخابات پیامی خطاب به ملت ایران صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن پیام رییس سنی مجلس دهم به شرح زیر است:

«ملت بزرگ و شریف و همیشه در صحنه ایران

آنچه انتخابات پیش رو را از ادوار گذشته متمایز می‌سازد، امکان انتخاب میان نامزدهابا گرایش‌ها و جناح‌های سیاسی نیست؛ انتخاب دو روش متفاوت تاریخ ساز اداره کشور است .
این انتخاب از یکسو می‌تواند منجر به ادامه عقلانیت، آزادی ، تنش‌زدایی در داخل و خارج از کشور خصوصا حل و فصل مشکلات با دیگر کشورها با مذاکره و دیپلماسی و جبران اشتباهات گذشته و ادامه مسیر رشد و توسعه کشور در فضایی آرام، احترام به حقوق شهروندی و پرهیز از افراطی گری شود که پس از خرداد ۹۲ به همت شما مردم و پایمردی دولت یازدهم موجبات دفع خطر جنگ و جلوگیری از تشدید تحربمهای ظالمانه و البته فلج کننده خارجی و بازگشت تدبیر ، امید و آرامش به کشور را فراهم ساخته است.

مردم فهیم ایران برای حضور در صحنه تصمیم گیری و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور و سپردن اداره آن به اعتدال، آرامش، توسعه و پیشرفت و اصلاح نابسامانی‌ها، بی‌تدبیری، اتلاف منابع محدود کشور در موارد غیر ضروری، بی‌برنامگی، تخصص ستیزی و ماجراجویی خارجی فرصت کمی باقیست.

با بی‌تفاوتی و پشت کردن به صندوق‌های رای سرنوشت چهار سال آینده کشور را به اقلیت ناکارآمد و تسلط افراطی‌گری خواهیم سپرد. فرصت زیادی برای استفاده از این حق انتخاب باقی نمانده و اگر فرد شایسته برای مدیریت کشورمان تعیین نکنیم دیگران ناخواسته او را بر سرنوشت کشور خواهند گماشت. «آزموده را آزمودن خطاست»

اینجانب به عنوان نماینده کوچک شما در خانه ملت رجا واثق دارم که ملت فهیم و زمان شناس ایران در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ضمن حضور گسترده در حوزه‌های رای گیری و انتخاب مجدد جناب آقای دکتر حسن روحانی حماسه بزرگ دیگری را در تداوم دولت‌های سازندگی و اصلاحات رقم خواهد زد.

عبدالرضا هاشم زایی
نماینده مردم تهران
ریاست سنی مجلس دهم شورای اسلامی ایران»

306/300

کد خبر: 778729

وب گردی

وب گردی