دانش آموزان هنرستانی محلات تهران را بازپیرایی می کنند

شهردار منطقه 11 تهران گفت: از ظرفیت دانش آموزان هنرستان های شهر تهران برای بازپیرایی محلات شهر استفاده خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز ؛ نشست شورای اجتماعی دفاتر نوسازی مناطق 22 شهر تهران به میزبانی اداره آموزش شهروندی منطقه 11 در انجمن آثار مفاخر ایران برگزار و مقرر شد تا از ظرفیت دانش آموزان هنرستان های شهر تهران برای بازپیرایی محلات شهر تهران استفاده شود.

به گفته نصراله آبادیان در این نشست تجربه موفق شهرداری منطقه 11 به عنوان منطقه پایلوت برای استفاده از ظرفیت ساکنان محلات و دانش آموزان برای باز پیرایی محلات ناحیه 2 شامل خیابان وحدت و محلات فروزش ،امیریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

وی افزود: در این طرح دیوارهای محلات برای بازپیرایی و بهسازی در اختیار دانش آموزان هنرستانی و ساکنان محلات قرار گرفته و توسط این دانش آموزان طراحی و رنگ آمیزی شدند.

آبادیان همچنین عنوان کرد: مقرر شده در تمامی مناطق شهرتهران همچون منطقه 11 برای بازپیرایی محلات از ظرفیت دانش آموزان هنرستانی استفاده شود و ساکنان محلات نیز در بهسازی خیابان ها ومحلات مشارکت داده شوند.

گفتنی است رایزنی با صاحبین مهمان پذیرهای میدان راه آهن برای نوسازی و بهسازی این اماکن از دیگر برنامه های در دست اجرا منطقه 11 برای بازپیرایی و نوسازی اماکن عمومی است.

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 778748

وب گردی

وب گردی