استکی: به کسب مدال طلای احمدی‌صفا امیدوار بودیم / حضور در دیدار نهایی را ازچنگ احمدی‌صفا درآوردند

مربی تیم ملی بوکس گفت : ما به کسب مدال طلای امید امیدوار بودیم اما متاسفانه اجازه ندادند.

علیرضا استکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز بعد از شکست امید احمدی‌صفا در مرحله نیمه‌نهایی مقابل بوکسور عراقی اظهار داشت: امید بازی بسیار خوبی انجام داد و راند دوم و سوم را به راحتی برنده شده بود. حتی در راند سوم هر 5 داور کنار می‌توانستد بازی را 10 بر 8 به سود احمدی صفا اعلام کند.

وی تصریح کرد: نداشتن کرسی در این مسابقات به ضرر ما تمام شده و مانند مسابقات قبلی که سر ما را می‌بریدند اینجا هم حضور در دیدار نهایی را از چنگ امید احمدی‌صفا درآوردند. ما امید را در فینال می‌دیدیم و او به راحتی حریف عراقی را برد و از لحاظ فنی نیز یک سر و گردن از او بالاتر بود.

مربی تیم ملی بوکس عنوان کرد: دیگر کاری نمی‌توان کرد و با وجودی که ما برای اعتراض رفتیم به ما اعلام کنند آیبا قانون اعتراض را برداشته است. وقتی برای دیدار نماینده بوکس ایران مقابل عراق از 5 داور 3 داور را عرب زبان انتخاب می‌کنند قطعا نتیجه همین می‌شود و به راحتی سر ما را می‌برند. ما به کسب مدال طلای امید امیدوار بودیم اما متاسفانه اجازه ندادند. خدا را شکر دست خالی بازنگشتیم و قطعا حق ما بود حداقل یک فینالیست در این مسابقات داشته باشیم اما مثل همیشه داوری مانع از این کار شد.

603

کد خبر: 778762

وب گردی

وب گردی