مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی رودهن برگزار شد

با همت پایگاه مقاومت بسیج کارکنان امام حسین(ع) دانشگاه آزاداسلامی واحد رودهن مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران دانشگاه به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در ابتدای مراسم مهندس بسیجی سید ابوالقاسم هاشمی فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه ضمن خیر مقدم به رئیس واحد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه و جمعی از مسئولین واحد،از حضور فعال جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی درهفته دفاع مقدس تشکر نمود وبا ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های بسیج کارکنان، گفت: که امنیت و آرامش امروز مرزهای جغرافیایی وکشورمان را مدیون تلاش ها و مجاهدت های رزمندگان سال های حماسه های دور هستیم که در شرایط حال جامعه با شهادت و جانبازی رزمندگان مدافع حرم استمرار دارد تا انشالله زمینه ساز حکومت عدل جهانی حضرت مهدی موعود ( عج ) باشد.

او ادامه داد: که مدیریت جهادی و انقلابی دکتر شجاع باعث ایجاد انگیزه مضاعف در میان نیروهای انقلابی و همکاران دانشگاه در جهت ایجاد فعالیت های فرهنگی و سیاسی شده است که استمرار و تداوم مدیریت ایشان بارقه های امید را در میان دانشگاهیان ایجاد می نماید.

دکتر شجاع، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت ائمه اطهار در این ماه شریف گفت: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) تاکنون با پیروی امت شهید پرور ایران توانسته است اهداف دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی نماید. و این استمرار و صلابت انقلاب اسلامی در جهان مرهون وحدت مردم و شهدا، ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی بوده است که در برابر جنگ سرد و نرم دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کرده است.

او افزود: رسالت ما تعلیم و تعلم همراه با تزکیه می باشد و این تربیت ازخانواده ها،مدارس ، دانشگاه ها که رسالت آن را بر دوش دارند شروع می شود.

شجاع افزود: شما جانبازان و ایثارگران مسئولیت سنگینی در تداوم و صدور انقلاب و مبارزه با تهدیدهای دشمنان انقلاب دارید و رسالت ما تفاهم، همفکری ، تحقیق و پژوهش در همه زمینه ها است.

حجت الاسلام سراج نیز در این مراسم گفت: ماه شعبان المعظم و میلاد ائمه اطهار (ع) و حلول ماه مبارک رمضان را تبریک می گویم.

وی گفت: جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس الگوی استقامت و مبارزه با دشمنان انقلاب هستند. رسالت ما و شما در تداوم انقلاب سنگین است و سردار دفاع مقدس شهید باکری در وصایای خود می گوید: «بعد از جنگ با سه گروه از مدافعان جنگ روبرو خواهیم شد. 1 ـ کسانیکه پشیمان هستند . 2 ـ کسانیکه مسیر آنان عوض می شود و غرق دنیا می شوند . 3 ـ کسانیکه سر عهد خود هستند و خون دل می خورند. وظیفه داریم بنا به فرمایش علامه طباطبایی خودمان را حفظ کنیم از مسیر خارج نشویم.»

این مراسم با پرسش و پاسخ و اهداء لوح تقدیر به پایان رسید.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی

204/201

کد خبر: 778807

وب گردی

وب گردی