زن مقیم دوبی در دام پسر جوان مسافربرنما افتاد

زن میانسال مقیم دوبی پس از سفر به تهران در دام پسر جوان مسافربرنما افتاد و پس از آزار و اذیت هدف سرقت میلیونی قرار گرفت. پسر تبهکار چندی پس از این ماجرا با ردیابی‌های پلیسی به دام افتاد.

به گزارش ایسکانیوز ، چندی پیش زن میانسالی سراسیمه خود را به یکی از کلانتری‌های غرب تهران رساند و به افسر نگهبان گفت: «من و فرزندانم مقیم دوبی هستیم. چند روز قبل برای دیدار اقوام و انجام امور بانکی‌ام به تهران آمدم. ساعتی قبل در ایستگاه اتوبوس خیابان آزادی ایستاده بودم که ناگهان خودروی پژو 405 جلوی پایم نگه داشت. به خاطر اینکه عجله داشتم سوار خودروی پسر جوان شدم. اما در بین راه ناگهان با حرف‌هایی که زد متوجه نقشه شیطانی‌اش شدم. به همین خاطر خواستم در فرصتی مناسب خودم را از ماشین بیرون بیندازم که دیدم درها باز نمی‌شود. او با تهدید مرا مورد آزار قرارداد و درنهایت با التماس کیف پولم را به او دادم و از دستش فرار کردم. او هم مرا نزدیک پارک چیتگر رها کرد. تا اینکه با کمک راننده رهگذری به کلانتری آمدم.»

به دنبال اظهارات زن میانسال، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری راننده پژو آغاز شد و مدتی بعد راننده خودرو و همدستش هنگام گوشی قاپی دستگیر شدند.

متهم اصلی وقتی برای تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ویژه قتل پایتخت منتقل شد به بازپرس «ایردموسی» گفت: «من و همدستم حدود 30 مورد گوشی قاپی و کیف قاپی داریم. آن شب شیشه کشیده بودم و حال خوبی نداشتم. زمانی که زن میانسال را دیدم وسوسه شدم. البته آن شب همدستم با من نبود اما در سرقت‌های دیگر با من بود.»

به دنبال اظهارات متهم و همدستش، آنها برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 778821

وب گردی

وب گردی