سمینار روز معمار در دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت برگزار شد

سمینار روز معمار به همت معاونت پژوهش و فناوری، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و انجمن علمی معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور جمع کثیری از دانشجویان مقاطع مختلف و اساتید گروه معماری در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این مراسم دکتر شهرزاد شهریاری و مهندس آرش بصیرت مدیر گروه های مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این سمینار، به ضرورت برگزاری این چنین گردهمایی هایی در جهت ارتقاء تعامل و ایجاد انگیزه در دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی پرداخته و گزارشی از فعالیت های صورت پذیرفته و برنامه های آموزشی و پژوهشی آتی گروه معماری ارائه نمودند.

در ادامه دکتر محسن نطنج در سخنرانی خود تحت عنوان "معاصر کیست و معاصر چیست؟" به نقد و بررسی معماری معاصر ایران پرداخت.

مهندس مهدی پارسایی از دیگر سخنرانان این سمینار، به بیان نتایج پژوهش حاصل مطالعات صورت پذیرفته بر روی شیراز پرداخت و سخنرانی خود تحت عنوان "لیمو، کنار، گردو؛ نظریه ای شخصی در باب شیراز" ایراد نمود.

یکی از دانشجویان به قرائت بیانیه ای در باب "معمار و معماری" پرداخت و در پایان از برگزیدگان مسابقه عکاسی "دانشگاه از نگاه تو"، و دانشجویان برتر مقاطع مختلف تحصیلی و پایان نامه های دانشجویی برگزیده و دست اندر کاران این مراسم تقدیر به عمل آمد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی

204/201

کد خبر: 778823

وب گردی

وب گردی