خبرسازی تخریبی علیه دولت با جعل امضا و سوء‌استفاده از سربرگ ریاست جمهوری

دفتر معاون اول رئیس جمهوری نامه جهانگیری به وزارت ارتباطات برای ایجاد اختلال در تلگرام را جعلی دانست و از حراست نهاد ریاست جمهوری خواست موضوع را بررسی کند.

به گزارش ایسکانیوز از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، در پی انتشار نامه ای جعلی و سراسر کذب در فضای مجازی مبنی بر « دستور ایجاد اختلالات فنی و کند شدن تبادل اخبار و اطلاعات در شبکه اجتماعی تلگرام توسط جهانگیری»، دفتر معاون اول رییس جمهوری ضمن تکذیب این خبر از حراست نهاد ریاست جمهوری خواست در اسرع وقت موضوع را بررسی و نتیجه را اعلام کند.

دربخشی از این نامه آمده است : روزهای گذشته و در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،‌ نامه ای جعلی و سراسر کذب به منظور تخریب دولت به امضای معاون اول رییس جمهوری خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فضای مجازی منتشر و در گروه های مختلف بازنشر یافته است.

در نامه دفتر معاون اول رئیس جمهوری تاکید شده است: شکل و محتوای نامه مذکور در تضاد با مشی دولت است و تهیه کنندگان آن با جعل امضا و سوء استفاده از سربرگ ریاست جمهوری بطور سازمان یافته و با هدف تخریب دولت ذیل تیتر «رسوایی دیگر برای دولت» نامه را باز نشر می دهند.

بر اساس این گزارش؛ در چهارسال گذشته دولت با وجود فشارهای فراوان از فیلتر شدن بسیاری از شبکه های اجتماعی نظیر «تلگرام» جلوگیری کرده و همواره بر افزایش آگاهی مردم و صیانت از آزادی های قانونی در جامعه اصرار داشته است.

301/300

کد خبر: 778841

وب گردی

وب گردی