دعوت شورای عالی انقلاب فرهنگی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای ملت ایران را به حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب افرادی شایسته و توانمند فراخواند.

به گزارش ایسکانیوز دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای ملت ایران را به حضور در پای صندوق‌های رای فراخواند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران به‌ مثابه جشن بلوغ ملت بزرگ ایران است که حاصل انقلاب اسلامی و دستاورد خون پاک هزاران شهید گلگون‌کفن است و به همین اعتبار این ملت غیور و قدرشناس همواره از این فرصت گران‌قدر و مغتنم برای تحکیم پایه‌های مردم‌سالاری دینی به نحو احسن بهره برده است و به خوبی می‌داند که در این انتخابات پرشور، پیروز اصلی ملت بزرگ و سرافراز ایران است برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران به‌ مثابه جشن بلوغ ملت بزرگ ایران است.

این بیانیه می‌افزاید: روز 29 اردیبهشت ملت ایران در حالی برای انتخاب رئیس‌جمهور و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا به پای صندوق‌های رأی می‌روند که به‌حمدالله کشورمان در قلب منطقه‌ای که در آتش تکفیرگرایی می‌سوزد، در کمال امنیت و آرامش به سر می‌برد و این ملت بزرگ به شکرانه این نعمت الهی با انتخاب مدیرانی کارآمد و دلسوز، مسیر حرکت کشور به سمت اهداف عالیه انقلاب اسلامی را هموار خواهند ساخت.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: دشمنان ملت ایران که در طول چهار دهه گذشته هر چه توان داشته‌اند برای نابودی انقلاب اسلامی به میدان آورده‌اند، اکنون و با توجه به ریشه‌های اعتقادی انقلاب اسلامی تضعیف ایمان دینی و جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف به‌منظور ناکارآمد جلوه دادن حکومت دینی را در رأس توطئه‌های خود قرار داده‌اند و با ابزارهای گوناگون و متفاوت این اهداف شوم را دنبال می‌کنند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: سنگ‌اندازی در مسیر پیشرفت‌های علمی ایران در همه زمینه‌ها و با استفاده از ابزارهایی مانند ترور و تحریم، ترویج سبک زندگی غیر اسلامی و مباین با ارزش‌های ملی و بومی تنها بخشی از زمینه‌هایی است که دشمنان انقلاب اسلامی و ملت مسلمان ایران از آنها برای تحقق نیات سلطه‌جویانه خود، بهره‌گیری می‌کنند. با توجه به این موارد انتظار جدی و مطالبه حقیقی ملت ایران از منتخبان خود در انتخابات 29 اردیبهشت، تلاش همه‌جانبه برای مقابله با هرگونه حرکت مغایر با روند پیشرفت و اعتلای کشور در همه حوزه‌ها و به‌ویژه حوزه علم و فرهنگ است.

در پایان این بیانیه خاطرنشان شده است: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و به‌ویژه شهدای مدافع حرم، همه آحاد و اقشار ملت بزرگ ایران و به‌ویژه جامعه نخبگان کشور را به حضور حماسی و فراگیر در پای صندوق‌های رأی و انتخاب افرادی شایسته و توانمند در هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا فرامی‌خواند.

306/300

کد خبر: 778849

وب گردی

وب گردی