وزارت علوم و بانک گردشگری تفاهم نامه امضا کردند

در راستای گسترش و پیشبرد سطح علمی جامعه، ارائه خدمات جامع بانکی برای توسعه تعامل ها و همکاری های متقابل، تفاهم نامه همکاری وزارت علوم و بانک گردشگری به امضای دکتر حسین عسکریان ابیانه معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم و دکتر مهدی رضایی معاون امور مالی بانک گردشگری رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، موضوع تفاهم نامه وزارت علوم و بانک گردشگری ارتقای سطح همکاری متقابل از طریق اعطای تسهیلات ریالی و افزایش حجم عملیات مالی در حساب ها، شرکت ها و گسترش بسترهای مناسب برای ارائه خدمات ویژه بانکی و سرمایه گذاری مشترک و مدت اجرای آن ۵ سال است.

براساس این گزارش، حمایت مالی از پایان نامه ها و پروژه های تحقیقاتی دوره کارشناسی ارشد و دکترا در زمینه های بانکی و اقتصادی، استفاده استادان و کارکنان دانشگاهها و وزارت علوم از تسهیلات بانکی و افتتاح انواع حساب های بانکی ریالی و ارزی از جمله تعهدات بانک گردشگری در این تفاهم نامه است.

همچنین براساس این تفاهم نامه، وزارت علوم متعهد می شود کل یا بخشی از حساب های خود را نزد بانک گردشگری افتتاح کرده و کل یا بخشی از حقوق ماهیانه کارکنان را از طریق این بانک پرداخت کند. تشویق و ترغیب کارکنان و پیمانکاران طرف قرارداد وزارت علوم برای افتتاح حساب در بانک گردشگری از جمله تعهدات وزارت علوم در این تفاهم نامه است.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی

204/201

کد خبر: 778854

وب گردی

وب گردی