روحانی: بخاطر ملت ایران صبر کردم و صبر می کنم

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر کسی عکس مرا پاره کرد پاسخ ندهید، اگر کسی به روحانی فحاشی کرد عکس العمل نشان ندهید.بخاطر ملت ایران صبر کردم و صبر می کنم.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در ورزشگاه تختی مشهد در جمع حامیانش گفت:همه مسئولان باید نوکر ملت ایران باشند. فکر می کنند اختیار کشور در اختیار آنهاست، اختیار کشور در اختیار ملت ایران است.

روحانی افزود: بخاطر ملت ایران صبر کردم و صبر می کنم. مردم عزیز، جوانان غیور، ای جوان هایی که پشت ورزشگاه مانده اید و نتوانستید داخل شوید، ای مردم مشهد، مردم خراسان، ما مر قانون را می خواهیم. ای مردم خراسان، ما پیشرفت کشور با ارامش می خواهیم.

وی تصریح کرد: شما می خواهید دستگاه فرهنگی داشته باشید؟ اما جا را برای مردم تنگ نکنید از بودجه دولت برای تخریب دولت نگیرید . مگر دولت نماینده مردم ایران نبود

حسن روحانی در جمع مردم مشهد گفت: شما می خواهید خبرگزاری داشته باشید اشکالی ندارد؛ شرکت و تجارت داشته باشید حرفی نداریم؛ می گوییم جا را برای مردم تنگ نکنید؛ از بودجه دولت برای تخریب دولت استفاده نکنید.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: شما خیلی نگرانید؟ نگرانید برای تحول ایران؟ نگرانید که مردم به آرزوهای خودشان نرسند؟ این مردم تصمیمشان را روز جمعه خواهند گرفت.
وی اضافه کرد: برای حاشیه نشین ها اولین دولتی که تصمیم گرفت دولت اصلاحات بود؛ چرا طرح های دولت اصلاحات را بعدا تعطیل کردید، آن روزها که روزهای فراوانی پول بود. پول ها را چه کردید؟
روحانی گفت: نه شغل درست کردید، نه پیشرفت کشور را دنبال کردید، امروز ادعا هم دارید؟
وی افزود: شما بازار نفت ایران را در اختیار عربستان قرار دادید؛ ما آن را پس گرفتیم. مردم برای گرفتن جنازه یک مسلمان از بیمارستان مجبور بودند پول قرض کنند، این عزت است؟
روحانی گفت: آیا دولت در این چهارسال برای سلامت مردم کاری انجام نداد؟ چرا بی انصافی کردید؟ دولت زحمت نکشید، دکتر هاشمی زحمت نکشید، پزشکان زحمت نکشیدند، لااقل از پرستارها تشکر می کردید.
آقای روحانی در جمع هواداران خود در مشهد تصریح کرد: هر چه به من تهمت زدید من گذشت میکنم. من شنبه صبح باز دست به سوی شما دراز خواهم کرد.

وی با بیان اینکه ما حق مخالفین را ضایع نخواهیم کرد گفت: از یک چیز نخواهم گذشت؛ شما به معلمین کشور تهمت زدید؛ شما به دانش اموزان کشور تهمت زدید. شما چکاره هستید که برای دین مردم تصمیم می گیرید؟ نان که نمی دهید، مداوم از دین می پرسید؟
این نامزد انتخابات خاطرنشان کرد : ما خراسانی را می شناختیم و می شناسیم که زادگاه مقام معظم رهبری است. ما خراسانی را می شناسیم که زادگاه شهید مطهری است. خراسانی را می شناسیم که زادگاه دکتر علی شریعتی است. خراسان را با تفکرات کوته نظرانه نمی شناسیم و نخواهیم شناخت.

وی افزود: خراسان دارای سبک ادبی است، دارای سبک هنری است، دارای هنر ویژه خود است، دارای اشعار خود است، دارای بزرگان خود است. شما می خواهید خراسان را به شرایطی که خودتان می خواهید برگردانید؟ مردم در روز جمعه تصمیم می گیرند.

حسن روحانی در ادامه سخنانش در جمع هوادارانش در مشهد مقدس گفت: من از برادرم دکتر جهانگیری تشکر می کنم، سخن حق را گفت، مسائل لازم را بیان کرد و به موقع برای وحدت و پیروزی با ما همراه شد.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: من از آیت الله هاشمی رفسنجانی که اولین کسی بود که با من درباره دولت دوازدهم صحبت کرد تشکر می کنم و به روحش درود می فرستم؛ از خاندان امام راحل، از خاندان شهید بهشتی و شهید مطهری تشکر می کنم.
روحانی گفت: من دو خواهش از شما دارم، ای حماسه سازان سال 92، شما بودید که حماسه بزرگ 92 را آفریدید، از همه جوانان ایران، همه دانشجوها می خواهم با همه ابزارها و امکانات و موبایل ها، همه مردم را پای صندوق آراء بیاورند.
روحانی گفت: پس روز جمعه 1+11، همه دوستان و یاران نظام و کشور را پای صندوق بخوانید و بیاورید.
وی افزود: به نکته ای که مقام معظم رهبری گفتند توجه کنید، بعضی ها می خواهند جو را ناآرام کنند، شما صبور باشید؛ جواب شما فقط رای پای صندوق است؛ همه ما نظم و امنیت کامل را در سراسر کشور مراعات کنیم و انتخاب بزرگ و شکوهمندی را به وجود بیاوریم.


تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 778864

وب گردی

وب گردی