دانشجویان دکتری کمک هزینه سفر دریافت می کنند

پنجمین فراخوان اعطای کمک‌هزینه سفر دانشجویان دکتری برای ارائه مقاله در کنگره‌های بین‌المللی منتخب توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری منتشر شد.

به گزارش گروه‌ دانشگاه ایسکانیوز، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری به دانشجویان دوره‌های دکتری تخصصی و دستیار پزشکی (رزیدنتی) رشته‌های مرتبط در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور کمک هزینه شرکت در کنگره‌های بین‌المللی علوم و فناوری‌های شناختی اعطا می‌کند.

در این راستا، این ستاد در اردیبهشت ماه سال 96 پنجمین فراخوان جایزه سفر برای دانشجویان دکتری تخصصی (PhD) و دستیار پزشکی (رزیدنتی) را منتشر کرده است تا دانشجویان علاقه‌مند و فعال در حوزه‌های مرتبط با علوم و فناوری‌های شناختی که در یکی از دانشگاه‌ها و موسسات داخلی کشور مشغول تحصیل هستند، برای ارائه مقاله در کنگره‌های منتخب ستاد اقدام کنند. همچنین این دانشجویان باید حداقل یک پژوهش اصیل در جایگاه مؤلف اول، در حوزه‌های مرتبط با اولویت‌های آموزشی و پژوهشی علوم و فناوری‌های شناختی داشته باشند.

دانشجویان متقاضی پس از ثبت‌نام در سایت ستاد طبق فراخوان اعلام شده از 25 اردیبهشت ماه، با ارائه خلاصه مقاله خود می‌توانند از فرصت فراهم شده در این زمینه استفاده کنند. اسامی پذیرفته‌شدگان حداکثر یک ماه پس از پایان مهلت ارسال مدارک (آخرین مهلت 25 خرداد ماه) و بر اساس نظر شورای مشترک آموزش و پژوهش ستاد اعلام می‌شود.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی

۲۰۴

کد خبر: 778947

وب گردی

وب گردی