مالدینی: با پاریسن ژرمن مذاکره کردم؛ بازیکنی مثل دوناروما هر ۲۰ سال یک بار متولد می شود

اسطوره میلان فاش کرده مذاکراتی با باشگاه پاریسن ژرمن برای همکاری با آن ها انجام داده است. 

به گزارش ایسکانیوز، پائولو مالدینی ۴۸ ساله که ۹۰۲ بازی برای باشگاه میلان ایتالیا انجام داد در جدیدترین مصاحبه اش عنوان کرده در سال های اخیر مذاکرات زیادی با این باشگاه و همچنین پاریسن ژرمن برای همکاری با آن ها انجام داده اما در نهایت طرفین به توافق نرسیدند.

مالدینی به رادیو RMC فرانسه گفته: نمی دانم چرا هیچ وقت به میلان بازنگشتم. چه در زمان برلوسکونی و چه در زمان چینی ها تا آستانه بازگشت پیش رفتم. با مالکان جدید مذاکرات زیادی انجام دادم اما در نهایت نسبت به پروژه باشگاه و نقش خودم شک و تردید داشتم.

چندین بار با ناصر الخلیفی صحبت کردم. چند بازی پاریسن ژرمن را از نزدیک دیدم اما هیچ وقت به توافق نرسیدیم. آماده گوش دادن به پیشنهاد هر باشگاهی هستم. البته در ایتالیا فقط برای میلان کار می کنم.

مالدینی درباره ستارگان جدید فوتبال ایتالیا گفته: مارکو وراتی را همیشه دوست داشتم. او مرا به یاد پیرلو می اندازد. شاید از نظر بدنی خیلی قوی نباشد اما زیر فشار به مشکل نمی خورد و همیشه آماده ریسک کردن است. بنظر من او شگفت انگیز است. بازیکنی مثل دوناروما هر ۲۰ سال یک بار متولد می شود. مردم از زمانی که او ۱۲ ساله بود درباره اش حرف می زدند. او یک استعداد خاص است.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:نقاشی

602

کد خبر: 778977

وب گردی

وب گردی