مجمع عالی نمایندگان کارگران: کارگران فهیم به پاسداشت و صیانت از ارزش‌های اسلامی پای صندوق رأی بیایند

مجمع عالی نمایندگان کارگران جمهوری اسلامی ایران به مناسبت دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری برای حضور پر شور مردم در انتخابات بیانیه صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ متن کامل بیانیه مجمع عالی نمایندگان کارگران جمهوری اسلامی ایران به شرح ذیل است:

در آستانه برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در جمعه 29 اردیبهشت می باشیم . جمهوری اسلامی ایران در طول نزدیک به چهار دهه از عمر مبارک و پرفراز و نشیب خود توانسته است مبتنی بر آموزه های دینی و اخلاقی به پشتوانه ملت مخلص و صادق خود در عرصه بین المللی تأثیرگذار باشد . نظام سیاسی کشور بر مبنای مشارکت سیاسی و اجتماعی تعیین کننده آراء ملت مشروعیت و هویت یافته است .

مشارکت آگاهانه مدنی تمامی اقشار با هر گرایش و خصوصیت دینی ، فرهنگی و زبانی در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری ، قوام بخش اقتدار ملی و حفظ آرمانهای مجاهدان و شهدای انقلاب اسلامی است . تحقق آرمانهای بلند انقلاب و هدف " پیشرفت و عدالت " نیازمند دولتی خبیر به علم و معرفت در عرصه قانونگذاری و نظارت تامه و مقتدرانه بر اجرای کامل قانون در تمامی عرصه های تصمیم گیری و اجراست، اصولا توسعه کشور بر پایه برنامه های دانش بنیان میسر خواهد بود ، کارگران بر اساس " نهضت مسئولیت خواهی " و آموزه های امام خمینی (قدس سره شریف) و مقام معظم رهبری ضمن نقد عملکرد دولتها و تأکید بر ضرورت تحول مدیریت کلان اقتصادی ، تمامی برنامه های داوطلبان انتخابات را بر اساس شاخصه های ساده زیستی ، پاک دستی ، دانش و ایمان ، مسئولیت پذیری و پاسخگویی به خواستگاههای ملت ،عدالت خواهی و آزادی بیان بررسی می نمایند .

فصل و مقتضای شعار و جریان های سیاسی و حزبی خلق الساعه و موجی سپری شده است ، افق ترسیمی برنامه چشم انداز 1404 افزایش ظرفیت فکری و تخصصی نهاد اجرایی کشور و تدوین راهبردهای خلاقانه و منطقی را می طلبد .

جامعه کارگری جمهوری اسلامی ایران در چارچوب موازین اسلام و با تبری از فضاهای تبلیغاتی اختلاف برانگیز به فردی رأی خواهد داد که محرومیت و مظلومیت مستضعفان و محرومان جامعه را لمس نموده و در فکر رفاه آنان بوده ، جویای قدرتمداری باندی و محفلی نبوده و به صدر نشینان مرفه و غرقه در لذات که تلخی محرومیت و رنج گرسنگان و پا برهنگان را نمی توانند بفهمند ، نه بگوید .

خواستگاه کارگران و شأن ریاست جمهوری، فردی ناصح پاک سیرت ، غیر منحرف از صراط مستقیم و بدون گرایش به مکتب های انحرافی و بدعت گذار ، دارای علم و معرفت و صداقت در گفتار و عمل و آزاده ، آگاه به مسائل روز و سیاست های اسلامی ، عدالتخواه و صاحب ورع و در نهایت قد اخلص الله کسی که عمل خود را برای خدا خالص گردانیده و معتقد و عامل به این بینش می باشد که ریاست در نظام اسلامی نه لقمه ای چرب بلکه بار امانتی است که بر گردن او می باشد و ضمن پاسداری از آن ، باید در مقابل دادگاه عدل الهی پاسخگو اعمال خود باشد.

مجمع عالی نمایندگان کارگران جمهوری اسلامی ایران ، در این مقطع حساس با تأکید بر ایفای مسئولیت های مدنی و انقلابی خود از تمامی کارگران فهیم و آزاده می خواهد به پاسداشت و صیانت از ارزش های اسلامی - ملی ، هوشیارانه و مسئولانه در صحنه انتخابات مشارکت انقلابی نموده و با رأی آگاهانه خود به کاندیدای اصلح و خادم واقعی امت و امام تلاش نمایند دولتی پایه گذاری شود که فخر نظام و مؤید اصول انقلاب و آرمان های آن باشد .

مجمع عالی نمایندگان کارگران جمهوری اسلامی ایران

402

کد خبر: 778996

وب گردی

وب گردی