پایان مناقشه بین فدراسیون و پرسپولیس – منشا

مدیر باشگاه پرسپولیس اعلام کرد علیرغم تمام صحبت‌های که در خصوص محرومیت این باشگاه از جذب بازیکن خارجی می‌شود، آنها هیچ تخلفی صورت نداده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، مشکلات مالی باشگاه‌های ایرانی با بازیکنان و مربیان خارجی بعد از اینکه منجر به محرومیت استقلال و تراکتورسازی از جذب بازیکن و حضور در نقل و انتقالات شد، با تصمیم عجیبی نیز از سوی فدراسیون فوتبال همراه بود.

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در حکمی عجیب که به تایید مسوولان فدراسیون نیز رسید، به باشگاه‌هایی که بدهکار هستند مجوز جذب بازیکن خارجی را سلب کرد. این مساله باعث شد تا صحبت‌های زیادی در خصوص جذب گادوین منشا از سوی پرسپولیس و تخلف این باشگاه از حکم صادره به وجود آید. مسوولان پرسپولیس که علیرغم این شایعات به انتشار عکس‌های یادگاری و قرارداد رسمی خود با مهاجم نیجریه‌ای مشغول بودند اکنون اعلام می‌کنند که هیچ تخلفی در این مساله از سوی آنها سر نزده است.

علی اکبر طاهری، سرپرست این باشگاه در این خصوص گفته: همانطور که پیش از این اعلام کردیم و جناب آقای تاج هم به درستی اشاره کردند باشگاه پرسپولیس در حال حاضر پرونده جاری در فیفا ندارد. ما همچون تمام باشگاه‌های دنیا موارد اختلافی در گذشته داشته ایم که پرونده آنها به فیفا رفته است و در نوبت رسیدگی قرار دارد.

وی با اعلام اینکه پرونده‌ای که باشگاه را تهدید کند در فیفا ندارند گفت: اما پرونده ای که منجر به حکم شده باشد و آن را حل نکرده باشیم وجود ندارد. تا به امروز بیش از هفتاد میلیارد ریال از مطالبات پرونده‌هایی که در فیفا داشته‌ایم را پرداخت کردیم تا کارمان به محرومیت و مشکلات این چنینی نرسد اما واقعاً مشکلات گذشته دست ما نیست.

طاهری با اعلام اینکه آنها در ادامه نیز قراردادهای خود را بدون مشکل منعقد خواهند کرد، گفت: خوشبختانه از زمانی که هیئت مدیره و تیم مدیریتی جدید در باشگاه مستقر شدند پرونده ای که در فیفا به جریان افتاده و حل نشده باشد، نداشتیم که این مسئله در صحبتهای ریاست محترم فدراسیون فوتبال هم به درستی مورد اشاره قرار گرفت و از این رو با درایت ایشان انشالله قراردادهای جدید هم بدون مشکلی ثبت می شود تا هواداران میلیونی پرسپولیس که صاحبان اصلی این تیم هستند یک تیم قوی و آماده را در فصل جدید لیگ برتر و ادامه لیگ قهرمانان آسیا شاهد باشند.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:نقاشی

602

کد خبر: 779016

وب گردی

وب گردی