دعوت رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی از مردم ایران برای شرکت در انتخابات

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی با دعوت از مردم ایران برای حضور در پای صندوق های رای، انتخابات را تامین کننده عزت، عظمت، امنیت و استقلال کشور دانست.

به گزارش ایسکانیوز، در متن پیام دکتر ولایتی آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

ایران اسلامی در آستانه انتخابی دیگر برای تامین عزت، عظمت، امنیت و استقلال خود قرار گرفته تا بار دیگر نماد مردم سالاری دینی را با شکوه هر چه بیشتر در برابر چشمان جهانیان به منصه ظهور رساند و با شرکت همه مردم بزرگوار ایران در انتخابات ریاست جمهوری، برگ زرین و زیبای دیگری را در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی بر جای گذارند.

رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان معمار این نظام مقدس، همواره بر نقش رای مردم در اداره کشور تاکید فرمودند و حضور در پای صندوق رای را واجب می دانستند و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز این حضور را مظهر مردم باوری، حق و تکلیف، موجب ناکامی دشمنان و دخالت در تعیین سرنوشت کشور اعلام فرمودند؛ لذا مردم شریف ایران با حضور خود در این تکلیف بزرگ و مهم ، بار دیگر گام مستحکمی را برای پیشرفت، توسعه و اعتلای کشور برخواهند داشت.

انتخابات، نماد مشارکت مردم برای تصمیم گیری در تمام شئون اداره کشور است و مردم این سرزمین با حضور خود در پای صندوق های رای امنیت، اقتدار، آرامش، قوام، توسعه و پیشرفت را که در سایه مجاهدت ها و رشادت های شهدای گرانقدر و ایثارگران عزیز محقق شده و با پشتوانه مردمی، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تلاش خدمتگزاران به نظام ادامه یافته است، تضمین خواهند کرد و این مسیر روشن و نورانی را با افتخار ادامه خواهند داد .

اینجانب از همه مردم عزیز و بزرگوار ایران برای حضور در پای صندوق های رأی دعوت کرده و یقین دارم که بار دیگر این حضور، عاملی برای وحدت و انسجام در جهت توسعه و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی خواهد بود."

کد خبر: 779021

وب گردی

وب گردی