وزیرکشور: در روز انتخابات به شایعات توجه نکنید

وزیر کشور گفت:احتمال دارد شایعات و گمانه زنی هایی در فضای مجازی، رسانه ها و افکار عمومی مطرح شود مردم عزیز بدون توجه به این شایعات نگاهشان به صدا و سیما و ستاد انتخابات وزارت کشور باشد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با دستور شروع آغاز انتخابات گفت: به لطف خداوند متعال و با زحماتی که همه عزیزان دست اندر
کاران انتخابات در این ایام داشتند امروز 29 اردیبهشت 1396 انتخابات میان دوره ای مجلس
و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا و دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آغاز می شود.


وی افزود: لازم است از همه عوامل اجرایی نظارت بر انتخابات،امنیتی، قضایی ، مجلس و دستگاه های تبلیغاتی و ثبت احوال که در این تلاش کردند، تشکر کنم. همچنین از مردم خوب که در ایام تبلیغات با حضور پرشور و رعایت همه قوانین و دستور العمل ها شرایط آرامی را ایجاد کردند، تشکر میکنم.



وی با اشاره به برخی از نکات گفت: باید حضور به موقع در سر صندوق ها داشته باشیم تا بتوانیم از وقت 12 ساعته استفاده مناسب داشته باشیم و نیاز به تمدید رای گیری نداشته باشیم. احتمال دارد شایعات و گمانه زنی هایی در فضای مجازی، رسانه ها و افکار عمومی مطرح شود مردم عزیز بدون توجه به این شایعات نگاهشان به صدا و سیما و ستاد انتخابات وزارت کشور باشد.



وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی و نظارت با اطمینان کامل و با برنامه ریزی دقیق صیانت از آرای ملت را در تمام مراحل حفظ خواهند کرد و هیچ گونه تغییر و دخالت در هیچ مرحله ای اتفاق نخواهد افتاد، حتی برای یک رای.



رحمانی فضلی افزود: مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان بر این
موضوع تاکید داشتند که دستگاه های اجرایی و نظارتی مورد اطمینان ایشان هستند و
مردم باید با اطمینان خاطر پای صندوقها بروند.



وزیر کشور تصریح کرد: هرگونه مشاهده تخلف یا عدم رعایت قوانین در هر مرحله ای را به استانداری، فرماندای و وزارت کشور اعلام کنید.


همچنین گفت: امیدواریم بتوانیم حماسه جدیدی را برای مردم و انقلاب اسلامی
داشته باشیم.

کد خبر: 779060

وب گردی

وب گردی