تدابیر دانشگاه تهران برای ارزیابی اخلاق حرفه‌ای

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ارزیابی رعایت اخلاق حرفه ای از مهرماه امسال در کنار سایر آموزش‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران ارائه می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی جعفریان با بیان این مطلب اظهار کرد: راهنمای رفتار حرفه­ ای، که مشابه آن برای رشته‌های پرستاری ، مامایی و توانبخشی، داروسازی و دندانپزشکی نیز تهیه شده است، در دانشگاه علوم پزشکی تهران وجود دارد و به عنوان راهنمای رسمی به دانشجویانی که وارد دانشکده­ ها می شوند ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: مرتبا در زمینه آموزش و ارزشیابی راهنماهای رفتار حرفه­‌ای فعالیت می‌شود و تا مهر 96 ارزیابی این مساله که آیا اخلاق حرفه‌ای مانند سایر آموزش­‌هایی که در دانشگاه علوم پزشکی تهران داده می‌شود رعایت می­ شود یا خیر عملیاتی خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در زمینه آموزش مجازی نیز به عنوان یکی از ماموریت های دانشگاه در طرح تحول آموزش، اولین دانشکده مجازی در دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی شده است.

جعفریان با اشاره به آموزش­‌های الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: با پیگیری هایی که انجام شده سند آموزش مجازی که شیوه نامه ای است برای نحوه مجازی سازی در آموزش­‌های رایج تهیه شده است.

وی ادامه داد: دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز زیرساخت های خود را ارتقاء داده و دو استودیو صوتی و یک استودیوی تصویری ایجاد کرده که اواخر سال گذشته افتتاح شده و برای تولید محتوای مجازی در حال فعالیت است.

200/202

منبع: ایسنا

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 779083

وب گردی

وب گردی