روحانی: ما به سمت سال 1400 حرکت می کنیم

حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما به سمت سال 1400 حرکت می کنیم یعنی به سمت قرن جدید باید تلاش کنیم با آمادگی کامل وارد این قرن جدید شویم.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران گفت: امروز روز بسیار مبارکی برای مردم ایران است. مردم در واقع حق تعیین سرنوشت کشور را دارند و با حضور خود سرنوشت کشور را خودشان تعیین می کنند.
رئیس جمهوری افزود: یکی از آورده ها و آثار نظام جمهوری اسلامی حاکمیت ملی است و این حاکمیت را حضور مردم در شهرها و روستاها و در صفوف طولانی صندوق های رای به اثبات می رسانند.
روحانی با بیان این که از ساعت هشت صبح امروز (جمعه) صفوف طولانی صندوق های رای در تمامی شهرها و روستاهای کشور تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: مردم همیشه احساس تکلیف می کنند و با حضور در پای صندوق های رای سرنوشت خود و فرزندانشان و حتی سرنوشت نسل های آینده را تعیین می کنند.
وی تاکید کرد: این حضور پرشور انتخابات قدرت ملی و امنیت ملی را تقویت می کند و راه پیشرفت را هموار می کند.
وی با بیان این که هر رای مردم ایران همچون قطره آبی بر دریای خروشان ایران اسلامی افزوده می شود، افزود: ما به سمت سال 1400 حرکت می کنیم یعنی به سمت قرن جدید باید تلاش کنیم با آمادگی کامل وارد این قرن جدید شویم.

تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 779087

وب گردی

وب گردی