قاسمی: مردم ایران با حضور در عرصه انتخابات، کشور را متحد نگاه داشته‌اند

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تصور ما این است که مردم ما همواره و در مقاطع مختلف چه در دوران جنگ و چه پس از آن با انتخابات، رای و حضور خود کشور را متحد نگاه داشته‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان صبح امروز 29 اردیبهشت ماه با حضور در حسینیه جماران، رای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا به صندوق انداخت.

بهرام قاسمی در حاشیه رای‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری در حسینیه شماره یک جماران در جمع خبرنگاران گفت: تصور ما این است که مردم ما همواره و در مقاطع مختلف چه در دوران جنگ و چه پس از آن با انتخابات، رای و حضور خود کشور را متحد نگاه داشته‌اند.

‎وی اظهار داشت: ملت ایران همواره تلاش کرده است علیرغم همه مشکلات از طریق صندوق رای به آبادانی کشور کمک کند.

‎قاسمی ادامه داد: با توجه به وضعیت خاص منطقه و آشوبی که در مجموعه جهان در حال گذار وجود دارد مردم نشان داده اند که با آگاهی و هوشیاری تمام و بدون تاثیرپذیری از دیگران برای حفظ و امنیت و ثبات و توسعه کشور پای صندوق می‌آیند.

‎وی تاکید کرد: بدون اتکا به مردم نمی‌توانیم شاهد امنیت دسته جمعی در منطقه و جهان باشیم؛ این پیام حضور مردم است.

‎سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان گفت: مردم ما آگاه هستند و می دانند مسایل بین‌المللی و منطقه‌ای روی زندگی آنها تاثیرگذار است و در این مقطع تصمیم گرفته اند با شور و حال بیشتری در انتخابات شرکت کنند.

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 779117

وب گردی

وب گردی