واعظی: مناظره ها باعث بیداری قشری شد که برای شرکت در انتخابات تردید داشتند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مناظره ها و اتفاقاتی که در روزهای پایانی تبلیغات کاندیداها افتاد، باعث بیداری قشری شد که برای شرکت در انتخابات تردید داشتند.

به گزارش ایسکانیوز، «محمود واعظی» برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در جماران حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
وی درباره فضای تبلیغاتی روزهای آخر اظهارداشت:مشارکت بالا، انسجام و آرامش حاکم در حوزه های انتخابات، نشان از پیشرفت کشور است و این امر بیانگر این است که هر کاندیدا پس از پیروزی در انتخابات باید کارهای بزرگی برای کشور انجام دهد. .
وزیر ارتباطات با بیان اینکه کابینه دولت یازدهم از حضور گسترده مردم پای صندوق های رای خشنود است، افزود: نتیجه این مشارکت گسترده هر چه که باشد برای ما قابل قبول است.
واعظی درباره تاثیر فضای مجازی بر انتخاب مردم و استفاده کاندیداها از فضای مجازی نیز گفت: کاندیداها همواره باید اصول اخلاقی را حفظ کنند و برای کسب رای نمی توانند اصول اخلاقی خود را زیرپا بگذارند و سابقه این افراد نشان می دهد که با چه مواردی موافق و با چه موارد مخالف هستند.
وی اظهارداشت: متاسفانه برخی بداخلاقی ها که در این مدت انجام شد لطمه زیادی به جامعه وارد کرد و نشان داد که افراد برای کسب رای چه اقداماتی را انجام می دهند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در حدود 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
56 میلیون و 410 هزارو 234 نفر واجد شرایط لازم رای دادن هستند از این تعداد یک میلیون و 350 هزار و 294 هزار نفر رأی اولی هستند که امروز می توانند با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق بریزند.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 779171

وب گردی

وب گردی