رضایی: هر کس در انتخابات پیروز شد، خود را خدمتگزار ملت ایران بداند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نخستین دقایق رأی گیری ، با حضور در پای صندوق اخذ رأی در مسجد امام حسن (ع) شهر مقدس قم در انتخابات شرکت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محسن رضایی صبح امروز و در اولین دقایق گشایش شعبه اخذ رأی مسجد امام حسن(ع) در شهر دارالقیام قم ، رأی خودرا در صندوق آرا ریخت .

رضایی پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران ضمن تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات گفت: هر کس در این انتخابات پیروز شد، خود را رئیس جمهور همه مردم و خدمتگزار ملت ایران بداند. از کاندیداهایی که رأی نمی آورند، می خواهم به افرادی که رای آورده اند، کمک کنند. پس از انتخابات فرصت خوبی است که وحدت و برادری هاتحکیم شود. زیرا اگر قرار باشد، بعد از هر انتخابات، شکاف های جناحی و گروهی تشدید شوند، این شکاف ها موجب انشقاق ملت خواهد شد. اما بحمدالله وضعیت به گونه ای است که ملت ما با حفظ برادری و پیوندهای عمیقشان ، رقابت های سیاسی را دنبال می کنند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: انتظار من به عنوان سرباز کوچک مردم و اسلام این است که بعد از انتخابات، همه با هم برای آبادانی ، پیشرفت و سرفرازی ایران اسلامی، در زیر سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی متحد باشیم و پیش برویم.
محسن رضایی همچنین در پاسخ به سؤالی در خصوص عملکرد صداوسیما در انتخابات سال 96 گفت: رسانه ملی به اندازه کافی وقت در اختیار نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری قرار داد تا برنامه های خود را برای مردم تشریح کنند و با این کار صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های تبلیغاتی نامزدها صورت گرفت.

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 779191

وب گردی

وب گردی