مراجع درباره حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای چه دیدگاهی دارند؟

مراجع عظام تقلید در رابطه با حضور پرشور و چشمگیر مردم در پای صندوق های رای دیدگاه های خودشان را اعلام کردند.

به گزارش ایسکانیوز اسامی و دیدگاه چند تن از مراجع عظام تقلید در رابطه با حضور مردم در پای صندوق های رای را مشاهده میکنید:

آیت الله ناصر مکارم شیرازی:
▪️ملت شریف ایران بداند هر کسی که انتخاب شده همه باید او را یاری کنند و گفت و گوهای زمان #انتخابات و تبلیغات باید فراموش شده و برای رفع مشکلات همه به کمک رئیس جمهوری منتخب بیایند. نامزد منتخب برای رفع مشکلات تنها در جناح ها و ستاهای خود منحصر نشود.

آیت الله حسین نوری همدانی:
▪️مردم ایران ثابت کرده اند در تمام صحنه ها به نظام متعهد هستند، به همین خاطر همه برای پشتیبانی از نظام ولایی حضوری شکوهمند در انتخابات داشته باشند. هیچ کاندیدایی برای انتخابات معرفی نکرده ایم، ولایت مداری، استکبار ستیزی، تلاش در جهت رفع فقر، حل مشکلات مردم، جلوگیری از فساد و ایجاد ارزانی از شاخص های کاندیدای اصلح است.

آیت الله جعفر سبحانی:
▪️هر چه حضور در پای صندوق های رای گسترده تر باشد و فرد صالح و مومن را انتخاب کنیم به حفظ نظام که از واجبات است، کمک کرده ایم. امام راحل فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد. حفظ جمهوریت و نظام اسلامی درگرو انتخاب فرد اصلح است.

آیت الله صافی گلپایگانی
▪️امیدوارم همواره مسلمانان و مردم ایران سربلند، با عظمت تحت عنایت حضرت ولی عصر(عج) قرار داشته باشند. امیدوارم مردم در دنیا و آخرت از گرفتاری ها محفوظ و همه آنان از مقاصد صحیح و درست برخوردار باشند.

آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی:
▪️انتظار ما از ملت بزرگ و نجیب ایران اسلامی این است که سرنوشت مملکت را به دست شخصی اصلح بسپارند تا سرنوشت این ملت را به وجه احسن انجام دهد. باید فرد منتخب، رضایت خدا و مردم را در نظر داشته باشد. باید سرنوشت کشور را به دست کسی داد که صلاحیت پیاده کردن امر خدا در دنیا را داشته باشد و رضایت خدا و مردم را فراهم سازد.

ایلنا

300/306

کد خبر: 779193

وب گردی

وب گردی