سیف:  ثبات بازار ارز در آینده ادامه می‌یابد

رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: خوشبختانه بازار ارز از وضعیت با ثبات و پایداری برخوردار است و تغییری در ثبات بازار ایجاد نمی‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، ولی اله سیف در کانال تلگرامی خود ضمن حمله به گزارش‌های اخیری که از توقف عرضه ارز توسط صرافی بانک‌ها حکایت داشت، نوسان روز چهارشنبه نرخ دلار در بازار را رد کرد و نوشت: در شرایط موجود هیچ عاملی نمی تواند تاثیر مهم و معنی داری در شرایط با ثبات بازار ارز داشته باشد و اگر قرار باشد تزلزلی در ثبات و آرامش این بازار ایجاد شود در روزهای هیجانی قبل از انتخابات قاعدتا زمینه بروز بیشتری دارد که خوشبختانه در همین روزها نیز مانند سال های اخیر شاهد استمرار آرامش و ثبات در اقتصاد و بازار هستیم.

سیف در این یادداشت آورده است: رویکرد حرفه ای بانک مرکزی و توجه به مبانی و مفاهیم اقتصاد مقاومتی موجب پایداری آرامش و ثبات مثال زدنی در اقتصاد و بازار ارز (حتی پس از افت شدید قیمت نفت در سالهای اخیر) شده و به دستاوردی مهم و غیر قابل انکار در اقتصاد کشور مبدل گردیده است. بانک مرکزی به عنوان متولی قانونی بازار ارز در آینده نیز با استمرار رویکرد حرفه ای خود مقتدرانه از ثبات و آرامش این بازار دفاع خواهد کرد و به مردم عزیز اعلام می دارد که در این خصوص جای هیچگونه نگرانی نیست و هموطنان به این شایعات بی اساس توجهی نکنند.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 779229

وب گردی

وب گردی