در سطح استان تهران 18 نقطه انتخابات الکترونیکی انجام می‌شود

رئیس هیئت نظارت انتخابات شوراهای شهر و روستای استان تهران با اشاره به دستگاه‌های اخذ رأی الکترونیکی گفت: در سطح استان تهران 18 نقطه انتخابات الکترونیکی انجام می‌شود که موارد خرابی به صورت جزئی داشتیم اما مشکل جدی وجود ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا رحیمی رئیس هیئت نظارت انتخابات شوراهای شهر و روستای استان تهران در حاشیه بازدید از روند انتخابات در حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران، گفت: به ازای هر صندوق به صورت میانگین یک و نیم نفر بازرس پیش بینی شده که باید حضور پیدا کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه شمارش آرا در تهران طولانی تر خواهد بود پیش بینی شده است نفرات جایگزین را به عنوان مکمل و نیروی کمکی برای نظارت در نظر گرفتیم که در این امر اختلالی ایجاد نشود.

رحیمی با اشاره به دستگاه‌های اخذ رأی الکترونیکی هم تصریح کرد: در سطح استان تهران 18 نقطه انتخابات الکترونیکی انجام می‌شود که موارد خرابی به صورت جزئی داشتیم اما مشکل جدی وجود ندارد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران بیان داشت: از ابتدا دغدغه دستگاه‌های الکترونیکی را داشتیم زیرا می‌توانست در صورت خرابی تاثیر منفی بر افکار عمومی و شمارش آراء داشته باشد.

وی تاکید کرد: نکته قابل توجه تجمیع و شمارش آراء است که همچنان این دغدغه برقرار است و امیدواریم جواب مثبت بگیریم.

رحیمی با اشاره به استقبال گسترده مردم از انتخابات گفت: 20 صندوق سیار در شهر تهران پیش‌بینی شده است تا بصورت مکمل به انتخابات کمک کند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران با بیان اینکه قرار است عوامل اجرایی در حوزه هایی که دارای ازدحام جمعیت هستند افزوده شود، اظهار داشت: براساس گزارشات مردمی صف ها طولانی شده لذا با وجود محدودیت قانونی می‌خواهیم در مناطق 1،3،5،6،14و17 عوامل اجرایی اضافه می‌شود.

302/302

کد خبر: 779244

وب گردی

وب گردی