حافظ‌خوانی استاد سرامی در فرهنگسرای فردوس

چهارمین محفل ادبی حافظ‌خوانی فرهنگسرای فردوس در سال جاری با حضور استاد قدمعلی سرامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط‌ عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، چهارمین نشست از سلسله جلسات ادبی «حافظ‌خوانی» فرهنگسرای فردوس در سال جدید شنبه 30 اردیبهشت‌ماه ساعت 17 با حضور استاد قدمعلی سرامی، شاعر، نویسنده و از اساتید برتر شاهنامه‌پژوه ایران به منظور خوانش و بررسی غزلیات حافظ برگزار می‌شود.

سلسه محافل ادبی حافظ‌خوانی، شنبه‌ها هر دو هفته یک‌بار با هدف خواندن صحیح اشعار حافظ، شرح و تفسیر اشعار و غزلیات حافظ، رمزگشایی اصطلاحات عرفانی، معرفی اندیشه‌های عرفانی حافظ و آشنایی مخاطبان با فضای اجتماعی زمانه‌ی زیست این شاعر بزرگ ایران زمین برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 با برگزاری برنامه‌های شاخص ادبی همچون حافظ‌خوانی، مثنوی‌خوانی، مثنوی مولانا، قند و نمک، نَقل‌نُقل، شعر و ترانه، انجمن ادبی ققنوس و ... طی سال‌های متمادی با حضور شاعران صاحب‌نام به برندی در این حوزه تبدیل شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44058900 تماس بگیرند.

دریافت کننده: بخشی پور/

502

کد خبر: 779248

وب گردی

وب گردی