لاریجانی:میزان مشارکت از انتخابات سال 92  بیشتر بوده است

رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص میزان مشارکت در انتخابات گفت: میزان مشارکت مردم اعلام شده،‌ رقم خوبی است و از انتخابات سال 92 میزان مشارکت بیشتر بوده است.

به گزاش خبرنگار ایسکانیوز، علی لاریجانی پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: باید از ستاد انتخابات کشور تشکر کنیم به دلیل این که تمام لوازم را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و چند حوزه مربوط به انتخابات میاندوره ای مجلس فراهم کردند.

وی افزود: من از نزدیک در جریان بحث انتخابات شوراها بودم زیرا در هیات نظارت بر شورا هستم در مجلس خیلی تلاش زیادی کردند تا حضور مردم در سرنوشت خودشان در بخش های مختلف درست و تابع قانون انجام شود.

لاریجانی تصریح کرد: امروز از جاهای مختلف گزارش هایی در وزات کشور ارائه شده مبنی بر این که مردم با علاقه چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در انتخابات شوراها حضور پیدا کردند و می خواهند با یک حضور معنا دار سرنوشت کشور را در یک مسیر صحیح تعریف کنند.

وی با اشاره به ازدحام مردم برای رای دادن، گفت: بادوستانم در وزارت کشور صحبتی داشتم و به ازدحام مردم اشاره کردم که برای این مقدار ازدحام باید زمینه هایی فراهم شود تا با سرعت بیشتری کارشان سامان پیدا کند تا وقت خیلی زیادی برای صرف رای دادن نشود، امیدواریم ساز و کارهایی برای این روند فراهم کنند.

خبرنگار:راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 779264

وب گردی

وب گردی