رونمایی از خودروی  5 درب تویوتا مدل 2018

شرکت تویوتا خودروی یاریس GRMN را در نمایشگاه خودروی ژنو که ماه مارس برگزار شد رونمایی کرد و اکنون به نظر می‌رسد شرکت هم اکنون در حال کار بر روی یک نسخه هاچ بک آن می‌باشد.

به گزارش ایسکانیوز، این هاچ بک قدرتمند که اخیراً در حال تست در جنوب اروپا شکار عکاسان جاسوسی شده، بسیار مشابه یاریس GRMN می‌باشد، به گونه‌ای که تنها تفاوت‌های قابل توجه بین دو مدل کاورهای آینه بغل به رنگ بدنه، تریم کرومی و یک سپر عقب استوک می‌باشند. هرچند، این موارد به احتمال زیاد در آینده‌ای نزدیک قرار است با قطعات نهایی که در مدل تولیدی استفاده خواهند شد، جایگزین شود.

همانند هاچ بک سه درب، این مدل 5 درب یک کیت بدنه تهاجمی شامل سپرهای جدید، اسپویلر روی درب عقب و رینگ‌هایBBS هفده اینچی خواهد داشت که در کنار یک سیستم ترمزهایپرفورمنس، جذابیت این خودرو را دو چندان خواهد کرد. این خودرو همچنین به یک کابین به روز شده نیز مجهز خواهد شد که شامل صندلی‌های اسپرت، پدال‌های آلومینیومی و یک فرمان مشابه تویوتا 86 می‌باشد.

نیروی مورد نیاز خودرو از یک موتور سوپر شارژر 1.8 لیتری 4 سیلندر با 202 اسب بخار نیرو تأمین خواهد شد. نیروی موتور از طریق یک دیفرانسیل لغزش محدود و یک گیربکس شش دنده دستی به چرخ‌های جلو انتقال خواهد یافت.

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان ورود مدل نهایی به بازار گفته نشده، ولی وقتی که این اتفاق بیفتد، یاریس 2018 پنج درب رقابتی شدید با مدل‌هایی مانند فورد فیستا اس تی و فولکس واگن پولو GTI خواهد داشت.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 779273

وب گردی

وب گردی