حضور صنعتگران و صاحبان صنایع در جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی/ اعطای دو نشان ویژه امام خمینی(ره)

دکتر ثمری با اشاره به حضور صنعتگران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پنجمین دوره جشنواره فرهیختگان، گفت: حضور صنعتگران و صاحبان صنایع در جشنواره فرهیختگان می تواند ما را در بحث ارتباط با صنعت یاری کند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر ثمری مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص پنجمین دوره جشنواره فرهیختگان گفت: جشنواره فرهیختگان یکی از رویدادهای مهم و بزرگ پژوهشی دانشگاه‌آزاد اسلامی است که پنجمین دوره آن همراه با سی و پنجمین سالروز تاسیس این دانشگاه در روز 2 خردادماه برگزار خواهد شد.

ثمری با بیان اینکه برگزیدگان این دوره از جشنواره در 26 زمینه انتخاب شده اند، گفت: کتاب برتر، مقاله برتر، مجله برتر در دو بخش فارسی و انگلیسی، واحد فناور برتر، طرح های پژوهشی برون دانشگاهی برتر، محصول تجاری شده برتر، پژوهشگران برتر، واحد دانشگاهی برتر، آموزشکده و مدرسه سما برتر و ... از جمله این زمینه ها هستند.

تجلیل از مقام آوران مسابقات جهانی روبوکاپ

وی همچنین از تجلیل از مقام آوران مسابقات جهانی روبوکاپ دو واحد ایلچی و قزوین در پنجمین دوره جشنواره فرهیختگان خبر داد.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی به برگزیدگان این دوره از جشنواره اشاره کرد و گفت: در این دوره از جشنواره 83 نفر متشکل از اعضای هیات علمی، دانشجویان و در بخش آزمایشگاهی کارمندان بعنوان برگزیده انتخاب شده اند.

ثمری با بیان اینکه در این دوره از مسابقات تنها دو نشان ویژه امام خمینی(ره) اهدا می شود، گفت: در این دوره از جشنواره نیز همانند سال گذشته کسی حائز دریافت نشان طلا امام خمینی(ره) نشده و تنها دو نشان نقره و برنز اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه داوری ها بر اساس پرونده های دریافتی صورت گرفته، افزود: قطعا در دانشگاه‌آزاد اسلامی افراد زیادی شایسته انتخاب بودند که به دلیل عدم ارسال به موقع پرونده، موفق به شرکت در جشنواره نشده اند. در همین راستا سعی خواهیم کرد تا در جشنواره سال آینده شرایط حضور تمام افراد را فراهم کنیم.

کد خبر: 779328

وب گردی

وب گردی