ناکامی سوداگر مرگ در انتقال 150 کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک قاچاقچی و کشف 150 کیلو گرم تریاک توسط ماموران انتظامی پاسگاه"سیرچ"خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ، سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" با اشاره به اینکه پلیس کرمان مقتدرانه در خدمت امنیت و آرامش مردم است، بیان داشت: ماموران انتظامی پاسگاه سیرچ این فرماندهی صبح امروز با انجام یک سری کار اطلاعاتی و پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان در سطح حوزه استحفاظی مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:در همین رابطه مأموران انتظامی این پاسگاه حین گشت زنی های هدفمند و نامحسوس به یک دستگاه خودرو سواری زانتیا مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.
این مقام انتظامی گفت: راننده خودرو بدون توجه به اخطار و ایست پلیس با افزایش سرعت و حرکات مارپیچ اقدام به فرار کرد که پس از یک تعقیب و گریز نهایتاً خودرو زانتیا متوقف شد.

روانبخش تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند 150 کیلوگرم تریاک را که به صورت ماهرانه ای در بدنه خودرو جاساز شده بود کشف و راننده خودرو را دستگیرکنند.
وی با اشاره به توقیف خودرو گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه مواد کشف شده تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان اظهار داشت:پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت وارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند. و از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش دهند.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 779377

وب گردی

وب گردی