آموزش فرآیندهای گمرک و تشریفات ترخیص کالا به شرکت های دانش بنیان

کریدور صادرات محصولات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فرآیندهای گمرک و تشریفات ترخیص کالا را به شرکت های دانش بنیان آموزش می دهد.

به گزارش ایسکانیوز، کریدور صادرات محصولات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای صادرات هرچه بیشتر محصولات دانش بنیان شرکت های دانش بنیان کارگاههای آموزشی را برگزار می کند.

همه مدیران تولید کننده محصول می توانند در این کارگاهها شرکت کنند، اما شرکت های دانش بنیان از تخفیف ۷۰ درصدی برای حضور برخوردار می شوند.

کارگاه آموزشی «آموزش فرآیندهای گمرک و تشریفات ترخیص کالا» در تاریخ چهارشنبه ۳ خردادماه از ساعت ۹ الی ۱۷ در جهاددانشگاهی تهران برگزار خواهد شد.

در این کارگاه، «آشنایی با محل های گمرکات و پایانه های مرزی ایران»، «آشنایی با مراحل ثبت سفارش کالا»، «آشنایی با نحوه محاسبه حقوق ورودی و قیمت تمام شده کالاها»، «بررسی هزینه های موجود در پروسه واردات و صادرات کالا»، «آشنایی با قوانین مهم گمرکی در رویه واردات، صادرات و ترخیص کالا» اموزش داده می شود.

همچنین «آشنایی با برخی از مفاد مهم آیین نامه اجرایی گمرک در رویه واردات، صادرات و ترخیص کالا»، «آشنایی با مراحل اظهار و ترخیص کالا»، «آشنایی با کالاهای ممنوعه جهت واردات و صادرات»، «بررسی گمرکات تخصصی در رویه های صادرات و واردات کالا» برخی از محور های آموزشی این دوره از کارگاه آموزشی به شمار می روند.

مدیران شرکت های دانش بنیان و علاقمندان می توانند از طریق https://evand.ir/events/workshop38 در این دوره آموزشی ثبت نام کنند.

200/202

منبع: مهر

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار:آخوندی

کد خبر: 779378

وب گردی

وب گردی