وضعیت مثبت بازار سرمایه یک روز پس از انتخابات

کارشناس بازار سرمایه اعلام کرد: اتخاذ و ادامه سیاست های لازم جهت رشد اقتصادی در دولت دوازدهم به طور قطع بر بازار سرمایه تاثیرگذار است و باعث صعودی شدن روند این بازار می شود.

سعید خدایی در گفت و گو با ایسکانیوز روند معاملات بازار سرمایه طی هفته گذشته را اینگونه بیان کرد: بازار سرمایه در هفته ای که گذشت تحت تاثیر انتخابات روز گذشته بود و در راستای کاهش ریسک معاملات میزان خرید و فروش به پایین ترین حد ممکن رسید و می توان گفت که با نوسان چندانی همراه نبوده است.

وی در ادامه گفت: افزایش قیمت نفت طی چند روز گذشته باعث رشد سهام شرکت های پالایشی در بازار سرمایه شد و مابقی سهام با تغییر چندانی مواجه نبودند.

خدایی به وضعیت معاملات بازار سرمایه در روز جاری اشاره و بیان کرد: بازار سرمایه صبح امروز تحت تاثیر نتایج احتمالی انتخابات قرار گرفت و با توجه به اینکه اسحاق جهانگیری به عنوان تنها کاندیدایی بود که بازار سرمایه را مورد حمایت قرار داد و نیز برنامه هایی را در راستای بهبود روند معاملات اعلام کرد بنابراین این امر باعث شد تا بازار سهام نسبت به ریاست مجدد روحانی واکنش مثبت نشان دهد و روند مثبتی را طی کند.

کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: در صورت حتمی شدن پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری بازار روند هیجانی را در پیش میگیرد و براساس پیش بینی ها طی چند روز آینده بازار روند مثبتی را طی می کند.

وی نقش دولت دوازدهم در بهبود روند معاملات بازار سرمایه را اینگونه ارزیابی کرد: اتخاذ و ادامه سیاست های لازم جهت رشد اقتصادی در دولت دوازدهم به طور قطع بر بازار سرمایه تاثیرگذار است، همچنین توجه و حمایت ویژه از بازار سرمایه در اقتصاد کشور بی تاثیر در صعودی شدن روند معاملات این بازار نخواهد بود.

خبرنگار: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 779430

وب گردی

وب گردی