نمایشگاه اسکیس بناهای تاریخی ایران  به منظور تشویق عموم به حفظ ارزش های تاریخی  شنبه 30 اردیبهشت ماه در گالری شماره2 فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، در این نمایشگاه تعداد30 اسکیس از بناها و بافت های تاریخی ایران که طی سی سال گذشته به صورت زنده ودر محل توسط محمد حسن کیا مومنی، آرشیتکت وفارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران ترسیم شده است در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.مجموعه این آثار توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ایران در کتابی با عنوان «دیدن دوست» در دست چاپ است.

گفتنی است این کتاب ماه آینده رونمایی می شود.هدف کلی از برگزاری نمایشگاه ونیز انتشار کتاب تشویق عموم به حفظ ارزش هایتاریخی و نیز ترغیب دانشجویان معماری به برداشت زنده از بناهای تاریخی است.آیین گشایش این نمایشگاه شنبه 30 اردیبهشت در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران ساعت 17 برگزار می شود. این نمایشگاه تا 2 خرداد برقرار است و علاقمندان می توانند جهت دیدار از آن می توانند در روزهای عادی از ساعت 10 الی 21 و در روزهای تعطیل 14 الی 21 به گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

دریافت و انتشار:سلیمی

500

کد خبر: 779437

وب گردی

وب گردی