سنایی: انتخابات ایران مظهر شکوه و عظمت ملتی انقلابی است

سفیر ایران در روسیه با اشاره به این که انتخابات ایران مظهر شکوه و عظمت ملتی انقلابی است، نوشت: انتخابات ایران با تمدنی چند هزار ساله و با سلایق گوناگون است و باید امید داشت،از صبح پس از انتخابات همه احزاب و گروه ها در تمام عرصه ها به یاری دولت بشتابند که مشکلات و دردهای مشترکی که مردم عزیز ایران به ویژه در زمینه اقتصادی دارند با اتحاد و انسجام ملی برطرف گردد.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: انتخابات اردیبهشت ۱۳۹۶ با همه شکوهش و حتی مناظرات با وجود کاستی هایش برگ زرین دیگری است در تاریخ مردمسالاری معاصر ایران و دستاوردی بزرگ برای نظام اسلامی که در جهانی ملتهب و منطقه ای پر آشوب انتخاباتی عظیم با آرامشی مثال زدنی برگزار نمود.
وی ادامه داد: در طول چند سال گذشته شاهد انتقادات گاهی غیر منصفانه و در روزهای اخیر شاهد موج تخریب و تهمت های بی سابقه نسبت به دولتمردان نیز بودیم اما نتیجه این انتخابات علاوه بر کارآمدی مردمسالاری در جمهوری اسلامی ایران نشان رشد آگاهی و فهم عمیق مردم و خواست آنان برای آرامش، ثبات، اصلاحات، تغییر تدریجی، تعامل با جهان و پیشرفت و اقتدار کشور است.
سنایی افزود: باشد که گروه های سیاسی با آسیب شناسی این انتخابات برای آینده در مسیر ارتقاء بیش از پیش تراز فعالیت های سیاسی و رعایت موازین قانونی و اخلاقی گام بردارند، این پیروزی متعلق به همه مردم ایران است و رهبری بزرگواری که همیشه برگزاری پر شور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را یک اصل مهم دانسته و بر آن پافشاری کرده اند.
وی با اشاره به این که انتخابات ایران مظهر شکوه و عظمت ملتی انقلابی است، ادامه داد: انتخابات ایران با تمدنی چند هزار ساله و با سلایق گوناگون است و باید امید داشت،از صبح پس از انتخابات همه احزاب و گروه ها در تمام عرصه ها به یاری دولت بشتابند که مشکلات و دردهای مشترکی که مردم عزیز ایران به ویژه در زمینه اقتصادی دارند با اتحاد و انسجام ملی برطرف گردد.
سفیر ایران در روسیه در پایان نوشت: درود بر مردم ایران و نخبگان آن که عشق و مهر خویش به این سرزمین را هم در عرصه های مقاومت و هم در زمینه سیاست همیشه به خوبی به نمایش گذاشته اند. همچنین سپاس بسیار از هموطنان مقیم روسیه که حضوری گسترده در این انتخابات داشتند و مشارکتی سه برابر بیشتر از سال ۱۳۹۲ را در انتخابات ثبت کردند.

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 779447

وب گردی

وب گردی