گواردیولا: ویدیو چک باید اولویت باشد نه شبیه سازی

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است که برخورد با شبیه سازی بازیکنان نباید به یک اولویت تبدیل شود بلکه اجرای ویدیو چک برای داوران براید اولویت باشد.

به گزارش ایسکانیوز، اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرده که با شبیه سازی بازیکنان برخورد شدیدی خواهد کرد و احتمالا آنها دو جلسه به خاطر هر شبیه سازی محروم خواهند شد. سم آلاردایس و پل کلمنت به این موضوع اعتراض کرده اند و حالا گواردیولا نیز به صف معترضین اضافه شد.

او گفت: فکر می‌کنم در مورد شبیه سازی، بهبود شرایط و جدی گرفتنش راه درستی نباشد. خیلی چیزهای دیگری هست که باید بهبود پیدا کند. هر کسی اشتباه می‌کند. آیا ما اشتباهات داور هم مرور می‌کنیم؟ نه، گاهی چنین اتفاقی می افتد. داورها همه چیز را می‌دانند. در این زمینه رئیس آنها هستند. من با قوانین فیفا، یوفا یا هرجایی کنار می‌آیم. مهم نیست من چه می‌گویم. نظر و عقیده من به حساب نمی‌آید. هر چه آنها برنامه ریزی کنند، ما قبول خواهیم کرد، همینطور محرومیت ها.

استفاده از تکنولوژِی، باعث می‌شود داورها برخورد عادلانه تری داشته باشند. فوتبال امروز سریع تر از قبل است. پیش از اینکه داورها به صحنه برسند، بازیکنان خیلی سریع تر هستند و برای همین است که به تکنولوژی نیاز هست.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 779470

وب گردی

وب گردی