تحولی شگرف در بنیه علمی دانشجویان کارشناسی ارشد زبان انگلیسی واحد دزفول

بدون شک برپایی کارگاه های تخصصی و راهبردی  در هررشته تحصیلی با تدریس چهره های نام آشنای علمی موجب شکوفایی استعدادهای بالقوه و ایجاد روحیه نشاط در میان دانشجویان خواهد شد. از این رو، طبق روال هرساله، گروه زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با همکاری مرکز آموزشهای کاربردی این واحد دانشگاهی اقدام به برگزاری دو کارگاه تخصصی پروپوزال نویسی انگلیسی و نگارش مقالات معتبر بین المللی با دعوت از دو چهره سرشناس و پرآوازه رشته آموزش زبان انگلیسی، دکتر فرید قایمی و دکتر ناتاشا پوردانا جهت تدریس به دانشجویان کارشناسی ارشد این رشته کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در روز نخست از برگزاری این دوره ها، پروفسور قایمی، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و استاد میهمان دانشگاه گویلف کانادا، به تشریح شیوه های نوین پروپوزال نویسی مطابق با استانداردهای بین المللی پرداختند و به مسایل ومشکلات طرح شده توسط حاضران پاسخ دادند. در پایان این دوره آموزشی تمامی دانشجویان از تحول ایجاد شده در بنیه علمی خود ابراز خرسندی نمودند و آنرا نقطه عطفی در روند یادگیری خود دانستند.

در دومین روز برگزاری، پروفسور پوردانا، عضو هیات علمی و مدیرگروه تحصیلات تکمیلی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، به بررسی شیوه های نوین نگارش مقلات معتبر بین المللی ISI و ISC پرداختند و پاسخگوی سوالات حاضران بودند. شرکت کنندگان نیزدر این کارگاه تخصصی توانستند با بهره مندی از این شیوه ها خود را در مسیر تعالی و پیشرفت روزافزون علمی ببینند. شایان ذکر است پروفسور فرید قایمی و پروفسور ناتاشا پوردانا از جمله اساتیدی هستند که به دلیل داشتن بورد بین المللی، سالها داوری، راهنمایی و مشاوره پایان نامه های دکتری و کارشناسی ارشد، تالیف چندین کتاب آموزشی و نگارش دهها مقاله بین المللی ISI و ISCدر زمره فعال ترین و برترین اساتید کشور محسوب می شوند.

دکتر اسماعیل حسن نژاد مدیرگروه زبان انگلیسی واحد دزفول در حاشیه برگزاری این دوره ها ضمن قدردانی از حضور اساتید برجسته به مرکز خبر روابط عمومی دانشگاه گفت: برگزاری این دوره ها تحولی شگرف در بنیه علمی دانشجویان کارشناسی ارشد زبان انگلیسی واحد دزفول بوجود آورده است.

دکتر حسن نژاد افزود: بهره مندی از دانش بروز و سرشار و تجارب گرانبهای بزرگان و نخبگان آموزش زبان انگلیسی در عرصه های ملی و بین المللی همواره کلید موفقیت دانشجویان این واحد دانشگاهی بوده و همه ساله در صدد تعامل سازنده با واحدهای بزرگ دانشگاهی هستیم.

کد خبر: 779521

وب گردی

وب گردی