محصلی: مهم پیشرفت ورزش بانوان است

بازیکن تیم والیبال دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با روی کار آمدن علی محمد نوریان به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد فکر می کنم در سال های آتی شاهد پیشرفت ورزش بانوان باشیم.

کامینه محصلی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص تمدید قراردادش با دانشگاه آزاد اسلامی گفت: قردادهای دانشگاه به صورت یک ساله است و من پس از اتمام زمان قراردادم هنوز آن را تمدید نکرده ام. در حال حاضر منتظر پسشنهاد از سوی مسوولان هستم تا طی جلسه ای همکاریم با دانشگاه آزاد را ادامه دهم. ما سال گذشته جدای از مبلغی که از مطالباتمان کسر شد مابقی را به کامل دریافت کردیم.

وی در مورد حضور مربی خارجی برای پیشرفت والیبال بانوان عنوان کرد: به نظر من باید به هر مربی که بتواند به ورزش کشور و بالا بردن سطح کیفی کمک کند فرصت داد تا همه استعداد ها و تجربیاتش را در اختیار بازیکنان قرار دهد. من به طور مستقیم با مایدا چیچیچ کار نکردم ولی پیشرفت تیم ملی و بازیکنان نشان دهنده کار قوی این سرمربی خارجی است. ملیت مربی مهم نیست، مهم کمکی است که به پیشرفت ورزش به خصوص بانوان والیبالیست می کند.

بازیکن تیم والیبال دانشگاه آزاد اسلامی در خاتمه افزود: با روی کار آمدن علی محمد نوریان به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد فکر می کنم در سال های آتی شاهد پیشرفت ورزش بانوان باشیم. بالا بردن بودجه ورزشی دانشگاه آزاد اتفاق خوبی است و به نفع ورزش و باشگاه بانوان خواهد بود و امیدوارم سرپرست جدید با مدیرت و تدبیر خود به این امر کمک ویژه داشته باشد.

خبرنگار: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 779525

وب گردی

وب گردی