پیام تبریک عارف به روحانی

رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در پیامی پیروزی حسن روحانی را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، در پیام محمدرضا عارف آمده است: رأی اعتماد دوباره اکثریت ملت شریف ایران به جنابعالی و کسب توفیق خدمت مجدد به این ملت نجیب رابه حضرتعالی تبریک عرض می‌کنیم. مطمئناً در خلق این حماسه ماندگار پیروز اصلی ملت بزرگوار ایران است که با حضور حداکثری خود زمینه‌ساز این رخداد عظیم ملی شدند.

این پیام می افزاید: جا دارد از مردم بزرگوار ایران که پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند به سبب همراهی‌های ارزشمندشان که نشان از فهم و درک بالای مردم بزرگوارمان دارد، تشکر کنیم و قدردان آن باشیم.
در بخشی از این پیام آمده است: همچنین باید از رهبری معظم انقلاب که به مانند گذشته با رهمنودهای ارزشمندشان بویژه تاکید بر حفظ آرای مردم توسط مسئولان، موجب اطمینان خاطر برای سلامت انتخابات شدند، سپاسگزاری کنیم.
عارف افزوده است: حضور گسترده و مشارکت هدفمند آحاد مردم کشورمان در خلق حماسه ٢٩اردیبهشت ٩٦ با ارشادات رهبری معظم انقلاب اسلامی، انجام وظیفه نهادهای اجرایی و نظارتی، تأمین نظم و آرامش توسط متولیان امر، اطلاع رسانی‌های مؤثر حوزه رسانه، نقش آفرینی جوانان و زنان تحقق یافته است.
وی ادامه داده است: امیدوارم این حضور؛ فرصتی را برای جناب عالی فراهم سازد که بتوانید ضمن تداوم اهداف و برنامه‌های قبلی و نیز پیگیری تصمیمات موفق دوره یازدهم، نسبت به تسریع در امر رونق اقتصادی و اهتمام بیشتر به اشتغال جوانان و معیشت مردم، استفاده از جوانان و زنان در ساختار دولت، پیگیری لغو تحریم‌های ظالمانه غیر هسته‌ای از طریق توسعه و تقویت دیپلماسی گفتگو با دنیا، برطرف کردن تمامی آثار و پیامدهای ناگوار حوادث ٨٨ بویژه رفع حصر محصوران با رایزنی، اعتمادسازی و حسن استفاده از اختیارات قانونی و تجارب گذشته توجه ویژه‌ای بفرمایید.
رئیس شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان خطاب به روحانی اظهار کرده است: باشد که آثار نیک و ماندگاری برای خود، در تاریخ معاصر ایران برجای بگذارید.
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای به پیروزی رسید.

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 779533

وب گردی

وب گردی