بیانیه خانواده آیت‌الله هاشمی به مردم ایران پس از اعلام انتخابات ریاست جمهوری

خانواده آیت‌الله هاشمی خطاب به مردم ایران پس از اعلام انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش ایسکانیوز، متن این بیانیه در ادامه می آید؛

بسمه تعالی


ملت بزرگ وشریف ایران
سپاس و قدردانی بی کران اینجانب وخانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تقدیم شما باد.
شمایی که پرچم افتخار این سرزمین پرگهر را بار دیگر در سپهر تاریخ ایران برافراشتید و مرزهای شرافت، آزادگی و استفامت را پاس داشتید.
زبان قاصر است در وصف این شکوه تاریخ ساز شما مردم شریف؛ ملتی بی نظیر که دست در دست یکدیگر مام وطن را غرق در شادی و افتخار کردید.
امروز روز پیروزی تمام مردم ایران است، روز پیوستگی صد درصد این ملت پرافتخار و بی نظیر. امروز در ایران همه برنده شدند، چرا که تک تک رای های ارزشمند ایرانیان صرف نظر از اینکه در حساب کدام کاندیدا محاسبه شد، قطره ای بود که شجره تنومند و تناور ایران را سیراب ساخت واز گزند آفات ایمن نمود.
شادی ما در این پیروزی بزرگ توام با حسرتی بزرگتر است، حسرت فقدان بزرگمردی که در آیینه زمان، امروز ما را می دید و به همین دلیل با اطمینان از پیروزی مردم سخن می گفت.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ، بیش و پیش از هر شخصیتی در این ملک به شما مردم اطمینان و ایمان داشت و مکررا تاکید می کرد راه مردم و راه انقلاب باز خواهد ماند و با حضور مردم نصر و یاری الهی شامل حال این کشور است، «اذا جاء نصرالله والفتح، و رایت الناس یدخلون فی دین الله افواجا. »
مردم قدرشناس و وفادار
اکنون که روح آن بزرگمرد در جوار خمینی کبیر و یارانش، بهشتی، مطهری، باهنر و هزاران شهید و یار سفرکرده انقلاب، در شعف و افتخار این حماسه شماست، جا دارد در این راه دشوار ثابت قدم تر با یکدیگر همراه شویم، دستان یکدیگر را بفشاریم و برمسیر بلندی این سرزمین گام برداریم، اگرچه خرسندیم که وصیت آیت‌الله در تداوم دولت دکتر روحانی از سوی اکثریت ملت ایران به زیبایی جامه عمل پوشیده است، اما میلیونها ایرانی دیگری نیز که به سایر کاندیداها رای داده‌اند را بازنده ندانیم، آنان نیز در خلق این حماسه به اندازه دیگران سهیم بوده اند و این سخن حکمیانه را از یاد نبریم که «پیروزی ما زمانی است که در آن بازنده ای وجود نداشته باشد و همه برنده باشند.»
با تبریک صمیمانه به یاردیرین آیت الله هاشمی رفسنجانی دکتر حسن روحانی، امیدواریم دولت تدبیر وامید نیز آنچه در توان دارد را ذیل هدایت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، در خدمت شما ملت بی نظیر و شریف وقف نماید تا قدر شناس گوشه ای از این حماسه ماندگار باشد.

30 اردیبهشت 1396
محسن هاشمی رفسنجانی

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 779569

وب گردی

وب گردی