پیام تبریک بشار اسد به مناسبت پیروزی روحانی در انتخابات

بشار اسد رئیس جمهور سوریه امروز پیام تبریکی را برای حسن روحانی رئیس جمهور ایران به مناسبت پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری ارسال کرد.

به گزارش ایسکانیوز، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در بیانیه ای پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

بشار اسد رئیس جمهور عربی سوریه امروز پیام تبریک را برای حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران به مناسبت پیروزی ایشان در انتخابات ریاست جمهوری ارسال نمودند.

در پیام رئیس جمهور سوریه به حسن روحانی آمده است: روند انتخابات ریاست جمهوری در کشور برادر ایران که به جهانیان الگویی از احترام و انضباط، وابستگی دلبستگی به کشور متحد ارائه داد با توجه و اهتمام وافر دنبال کردیم که استفاده از این حق با روحیه بالا از دموکراسی و احساس مسئولیت انجام گرفت. اینجانب ضمن تقدیم تبریکات صمیمانه خود به جنابعالی به مناسبت پیروزی مجدد در سمت ریاست جمهوری اسلامی ایران و اعتماد مردم ایران به جنابعالی و انتخاب شما که برای ادامه مسیر تحکیم بخشی به جایگاه و نقش آفرینی ایران در منطقه و جهان است، تبریک می گویم.

بشار اسد ادامه داد: اینجانب به نام مردم سوریه و به نام شخص خود، والاترین تبریک و تهنیت تقدیم جنابعالی می نمایم و مشتاقانه منتظر ادامه تلاش با جنابعالی در راستای تحکیم بخشیدن به روابط فیمابین دو کشور و دو ملتمان می باشم. همانطر که با چالش های مشترک در خلال دهه های گذشته مواجه بودیم. این همکاری مشترک در راستای برقراری امنیت و ثبات در دو کشورمان و کل جهان بوده است. کما اینکه این همکاری ثابت نموده است اقتدار و شکست ناپذیری دو کشورمان در سایه همکاری و هماهنگی در راستای خیر دو کشور، منطقه و جهان می باشد، افزایش یافته است.

وی در پایان پیام خود گفت: باری دیگر این پیروزی را به شما جنابت رئیس جمهور تبریک گفته و برای جنابعالی و ملت دوست ایران پیروزی، عزب و سربلندی روز افزون آرزومندم.

303

کد خبر: 779576

وب گردی

وب گردی