پیام تبریک شمخانی به  روحانی

نماینده رهبر معظم انقلاب و دبیرشورای عالی امنیت ملی با صدورپیامی انتخاب مجدد حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به ریاست جمهوری اسلامی ایران را به وی تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، دراین پیام آمده است: حضور گسترده و حماسی آحاد ملت شریف ایران در دوازدهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باردیگر قدرت نرم جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید و پایه های اقتدار و امنیت این نظام الهی را بیش از پیش استحکام بخشید.

وی دراین پیام می افزاید: بی شک انتخاب مجدد جنابعالی که از دوستان و یاران و همرزمان قدیمی رهبرمعظم انقلاب در سال های سخت مبارزات ضد استبدادی و حماسه جاوید دفاع مقدس هستید نماد اعتماد مجدد آحاد مردم به ارزشهای انقلابی و توانمندیهای مدیریتی جنابعالی برای هدایت دستگاه عظیم اجرایی کشور به سوی اهداف عالی اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی است.
دریادارشمخانی دراین پیام آورده است: برگزاری باشکوه، امن و منظم این انتخابات درشرایط بسیار حساس منطقه صرف نظر از ارزش های سیاسی آن، جلوه روشنی از قابلیت ها و ظرفیت های امنیتی و انتظامی کشور و تجربه، درایت و تلاش شبانه روزی و غیر آشکار مجموعه مدیران و کارکنان دستگاه های ذیربط در کشور بوده و سندی افتخار آمیز در مسیر اعتلای ایران اسلامی و افزایش امنیت در کشور است.
اینجانب با سپاس از ملت شریف و قدر شناسمان در داخل و خارج از کشور و مجموعه نامزدهای محترم و ستادهای آنان که با تلاشی مسوولانه زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور، رقابتی و امن را فراهم کردند اعتماد مجدد مردم به جنابعالی و ارتقاء حمایت ملت از جنابعالی را که سرمایه ای ارزشمند و مایه دلگرمی و افزایش دهنده انگیزه در خدمت رسانی است را به سهم خود تبریک عرض نموده و تداوم توفیقات شما برادر ارجمند را از درگاه ایزد متعال آرزومندم.

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 779630

وب گردی

وب گردی