زمان پیش فروش پژو 2008 مشخص شد

در شرایطی که ایران خودرویی ها با تازگی تولید انبوه پژو 2008 را آغاز کرده اند و قرار است این محصول در خرداد ماه پیش فروش شود. 2008 اولین محصول مشترک ایران خودرو و پژو در دور جدید همکاری مشترک این دو خودروساز به شمار می رود که تولید آن رسما طی سال جدید آغاز شده است.

به گزارش ایسکانیوز، در پی سفر اخیر مدیرعامل پژو به ایران و برگزاری جلسه با ایران خودرویی ها، مقرر شده اقدامات لازم برای عرضه مدل 2008 به بازار فراهم شود. بر این اساس، گفته می شود مسوولان ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو) خرداد ماه امسال را برای پیش فروش مدل 2008 در نظر گرفته اند.

هرچند ایکاپ تاریخ دقیق پیش فروش پژو 2008 را اعلام نکرده اند، با این حال این احتمال وجود دارد که خودرو موردنظر در هفته اول خرداد ماه پیش فروش شود. گمانه زنی این تاریخ برای عرضه پژو 2008 از آن جهت است که ایران خودرویی ها معمولا در هفته اول خرداد به مناسبت روز آزادسازی خرمشهر (سوم خرداد) فروش ویژه برای محصولات خود لحاظ می کنند و از همین رو بعید نیست پژو 2008 نیز جزو محصولات پیش فروشی در تاریخ موردنظر باشد.

هرچه هست، آنچه قطعی به نظر می رسد، پیش فروش اولین محصول مشترک ایران خودرو و پژو در خرداد ماه قطعی شده و این محصول به احتمال فراوان در تابستان تحویل مشتریان و راهی بازار خواهد شد.

بنابر شنیده ها، قیمت پژو 2008 قطعا بالای 90 میلیون تومان خواهد بود، اما بسیار بعید به نظر می رسد ایکاپ این محصول را با قیمتی بالاتر از 100 میلیون تومان عرضه کند.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 779645

وب گردی

وب گردی