حزب‌الله: دنیا نمی‌تواند ما را از آزادسازی سرزمینمان بازدارد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: ما راه خود را با ایمان و ارادت انتخاب کرده‌ایم و دنیا نمی‌تواند ما را از آزادسازی سرزمینمان بازدارد.

به گزارش ایسکانیوز، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد: اگر دنیا جمع شود، هرگز نمی‌تواند ما را از تصمیم خود برای باقی ماندن به عنوان شعله‌فروزان آزادسازی سرزمین، تحقق استقلال و مخالفت با وابستگی‌ها بازدارد.

وی با اشاره به آزادسازی جنوب لبنان در مه ۲۰۰۰ پس از ۲۲ سال اشغال این منطقه، تأکید کرد که این یک آزادسازی بی‌قید و شرط بود و اسرائیل به لطف جهاد و مبارزه مجاهدان، خوار و ذلیل از لبنان خارج شد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد که این جهاد و مبارزه تنها منحصر به مبارزان و مجاهدان مقاومت اسلامی نبود بلکه خانواده‌ها، مادران، زنان و خواهران آنها را شامل می‌شد و در واقع جامعه مقاومت بود که بر اسرائیل پیروز شد.

بر اساس گزارش شبکه المنار، شیخ قاسم پیروزی سال ۲۰۰۰ را نقطه عطفی در تاریخ لبنان خواند که چهره منطقه را تغییر داد و افزود: امروز ما در مقابل نسل جدیدی قرار داریم که شکست و تسلیم شدن در برابر خواسته‌های اسرائیل و متحدان آن را نمی‌پذیرد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش تصریح کرد که ثبات در لبنان به برکت پیروزی‌های مقاومت و مقابله مثلث مقاومت، ارتش و ملت با خواسته‌های اسرائیل و آمریکاست.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین گفت: وقتی آنها از رویارویی مستقیم با ما در لبنان عاجز ماندند، تکفیری‌ها را از دروازه سوریه فرستادند و ما نیز وارد سوریه شدیم تا با این تکفیری‌ها در آنجا مبارزه کرده و مانع ورود و گسترش آنها به خاک لبنان شویم.

منبع: ایسنا

303/300

کد خبر: 779667

وب گردی

وب گردی