پیام دندان‌شکن حزب‌الله به شرکت‌کنندگان در نشست عربی-آمریکایی ریاض

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان برگزاری نشست آمریکایی-عربی در عربستان را دلیل ضعف واشنگتن در میدان مبارزه با مقاومت دانست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شبکه خبری المیادین، هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان، که اخیرا از سوی وزارت خارجه آمریکا و همچنین وزارت کشور عربستان در فهرست تحریم قرار گرفت، در واکنش به برگزاری نشست عربی-آمریکایی در عربستان اعلام کرد: نشست شما ما را نمی ترساند و محور مقاومت پیروز نهایی میدان است.


وی نشست آمریکایی-عربی، که از دیروز (شنبه) آغاز شده و تا امروز (یک شنبه) در ریاض ادامه دارد، را نشانه ضعف آمریکا و عربستان در میدان نبرد با مقاومت دانست.


رئیس شورای اجرایی حزب الله افزود: نشست دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، با سران عرب نشانه این است که آمریکا رئیس جمهور دیوانه ای دارد که می خواهد با ریال‌های سعودی دستاوردهایی را محقق کند و عیب هایش در کشورش را با این کار بپوشاند و این نشانه ضعف و ناتوانی آمریکا است.


وی افزود: آمریکا نمی تواند هیچ طرحی برای (حل مسائل) عراق، سوریه و فلسطین و حتی برای کل منطقه ارائه کند و حتی نمی تواند ایران را در تنگنا قرار دهد و قادر نیست با حزب الله و مقاومت مقابله کند.


هاشم صفی الدین در واکنش که تحریم شدنش از سوی آمریکا گفت: اگر هدف از نشست آمریکایی-خلیجی در عربستان ارسال پیام های تهدیدآمیز و ترساندن است، ما از این کار نمی ترسیم بلکه این اقدام، عامل خنده ما بر شدت ضعف و هراس آنان شده است.


وی افزود: ما به آمریکا و عربستان به چشم طرف‌های ضعیف می‌نگریم که قادر به انجام هیچ کاری در منطقه نیستند. جبهه های نبرد آینده منطقه را مشخص می کند و نشان می دهد چه کسی بر منطقه چه در سوریه و عراق و چه در یمن حاکم است. آینده فلسطین نیز که تاکنون هیچ مسئول سعودی یا خلیجی در مورد آن سخن نگفته اند، به وسیله تفنگ‌ها، تلاش ها و خود مجاهدان مقاومت مشخص خواهد شد و منتظر این فساد، پَستی و تسلیم کشورهای عربی در قبال آمریکا نخواهد ماند.


رئیس شورای اجرایی حزب الله در پایان اعلام کرد: همه امور برای آمریکا و همپیمانانش در منطقه به بدترین شکل بازخواهد گشت و تنها مقاومت و محور مقاومت باقی و پیروز خواهد ماند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

306/300

کد خبر: 779698

وب گردی

وب گردی